+HOM-BOT Turbo
روباتی که خانه را تمیز می‌کند و مراقب کودک و وسایل شما نیز هست
ال‎جی معرفی محصولاتی را که قرار است در نمايشگاه CES 2016 عرضه شوند را آغاز کرده است و یکی از این محصولات جارو برقی روباتیک جدید HOM-BOT Turbo+ این شرکت است. این دستگاه یک جارو برقی کوچک بی‎سیم است که چندان بی‌شباهت با نمونه‎های هم رده خود نیست، اما در این جارو برقی قدری بیشتر خلاقیت به کار رفته است.

1606683296_1_0.gif

+HOM-BOT Turbo از یک سیستم دوربين Triple Eyeبرای ضبط محیط اتاق و تشخیص محل‎هایی که قبلا تمیز کرده است استفاده می‎کند. دوربين جلوی آن همچنین تصاویر گرفته شده را به یک اپلیکیشن آندرويد منتقل می‎کند، که به شما اين امكان را می‎دهد تا این گجت کوچک را از راه دور کنترل کنید و علاوه بر آن می‎توانید زمانی که در محل حضور ندارید اوضاع را تحت کنترل داشته و از وقایع اتفاق افتاده باخبر شوید.

این جاروبرقی می‎تواند نقش کارآگاه خصوصی شما را نیز داشته باشد و حرکات مشکوک و جابجایی‎های انجام شده را به شما اطلاع دهد. ال‎جی نام این قابلیت‎ها را Home-View و Home-Guard گذاشته است. اگر در خانه بچه کوچک یا حیوانات خانگی داشته باشید، این قابلیت‎ها بسیار برای شما مفید خواهد بود. باید چند روز صبر کنیم تا به طور کامل مشخصات و ویژگی‌های این جاروبرقی را بدانیم. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟