ورایزون واقعیت را به دنیای مجازی بازی گره می‎زند
در بازی Minecraft تلفن مجازی بسازید ولی تماس‎های واقعی بگیرید
سطح خلاقیت و نوآوری در بازی Minecraft به اوج خود رسيده است. ورایزون اخیرا اعلام كرد که روشی را ابداع کرده است که توسط آن کاربران می‎توانند در این بازی یک تلفن ساخته و به صورت واقعی با آن کار کنند. بله شما قبلا نمی‎توانستید از داخل بازی Minecraft غذا سفارش دهید، تماس تلفنی برقرار کنید، پیامک ارسال کنید یا به وبگردی بپردازید، اما حالا این کار امکان‎پذیر شده است.

1606683296_1_0.gif

دنیای گسترده Minecraft به افراد اجازه می‎دهد همه نوع کاری را در یک بازه زمانی نسبتا کوتاه به انجام برسانند، اما این نمونه آخر به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. برای اینکه تلفن داخل بازی را در زندگی واقعی به کار بگیرید، این گروه از یک سرور به نام Boxel استفاده می‎کنند که صفحات وب و ویدیوها را به صورت آنی به بلوک‎های Minecraft تبدیل کرده و آنها را روی صفحه نمایش به نمایش می‎گذارند.

برای این که این تلفن ساختگی بتواند به درستی کارهای روزانه یک تلفن واقعی را انجام دهد باید تعداد زیادی از باکس‎های این بازی برای ساخت آن روی یکدیگر سوار شوند. ورایزون این کتابخانه را به صورت منبع باز در  (GitHub (Boxel و Boxel-client  قرار داده است، بنابراین اگر شما هم به دنبال ساخت یک تلفن بزرگ در بازی Minecraft هستید می‎توانید از این طریق آن را به دست آورید.

همچنین شما باید یک دکل مخابراتی را در کنار تلفن غول پیکر خود بنا کنید، اما خود ورایزون از قبل آیتم‎های پیش ساخته مورد نیاز را آماده کرده است، بنابراین شما با چند کلیک می‎توانید کار را شروع کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟