مک‌بوک‌ایر 13 و 15 اینچی با طراحی باریک‎تر
آیا اپل مک‌بوک‌ایرهای جدید باریک‌تری معرفی خواهد کرد؟
بر اساس گزارش Economic Daily News تایوان، اپل احتمالا در حال آماده‌سازی یک مک‌بوک‌ایر جدید برای معرفی در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) سال آینده است. WWDC سال 2016 در ماه ژوئن برگذار می‎شود و گزارشی که امروز منتشر شده حاکی از آن است که این مک‌بوک‌ایر جدید بین ماه‌های جولای تا سپتامبر آماده خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

بر اساس این گزارش، مک بوک ایر جدید از طراحی باریک‎تر بهره می‎برد و در دو اندازه 13 و 15 اینچ عرضه خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که آیا مدل 11 اینچی هم در این طراحی جدید وجود خواهد داشت یا خیر. برای باریک‎تر کردن این دستگاه جدید تمام اجزای موجود در برد اصلی کاملا از نو طراحی شده است و طبق گزارشات اپل در حال حاضر مشغول کار با تامین کنندگان قطعات خود است تا این تجهيزات جدید را آماده کند.

خط تولید لپ‎تاپ‎های اپل اوایل امسال با اضافه شدن مک بوک جدید گسترش پیدا کرد، یک ماشین فوق باریک که از یک نمایشگر رتینای 12 اینچی و تراشه فوق العاده کم مصرف اینتل که نیازی به فن برای خنک سازی ندارد برخوردار بود. بسیاری بر این باور بودند که به منظور کاهش هزینه‎ها تولید مک بوک ایر متوقف خواهد شد و مک بوک به عنوان لپتاپ اصلی اپل در نظر گرفته می‎شود. اما با معرفی یک مک بوک ایر با طراحی جدید استراتژی اپل همچنان مبهم باقی خواهد ماند.

علاوه بر این، یک مک بوک ایر 15 اینچی می‎تواند بیانگر چشم انداز آینده در فهرست محصولات اپل باشد. مک بوک 12 اینچی مناسب کسانی است که به یک دستگاه جمع و جور نیاز دارند و مدل‎های 13 و 15 اینچ مناسب کاربران حرفه‎ای‎تر است. مک بوک پرو نیز قدرت بیشتری را با همین اندازه‎ها در اختیار کاربر قرار می‎دهد.

Economic Daily News سابقه خوبی در مورد شایعات مطرح شده درباره اپل ندارد، بنابراین چندان هم نمی‎توان به این خبر امیدوار بود و باید منتظر بود و دید که طی ماه‎های آینده چه خبرهای دیگری در این مورد منتشر خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟