آیا قصد ندارید دستگاه آندرويد خود را به ویندوزفون تغییر دهید؟
اپلیکیشن آندرویدی که شما را برای کوچ به ویندوزفون تشویق می‌کند
مدتی است که مایکروسافت مشغول کار برای فراهم سازی امکان استفاده از خدماتش روی تمام پلتفرم‎ها از جمله iOS و آندرويد است. اما آخرین اپلیکیشن این شرکت احتمالا اهداف دیگری را دنبال می‌کند. این حرکت جدید مایکروسافت به اسب تروا شبیه نیست؟

1606683296_1_0.gif

آخرین اپلیکیشن مایکروسافت که AppComparison نام دارد، احتمالا مخاطبین خاصی را مورد هدف قرار داده است. توصیفاتی که در مورد AppComparison در گوگل پلی منتشر شده است با این جمله آغاز می‎شود: «آیا قصد ندارید دستگاه آندرويد خود را به ویندوزفون تغییر دهید؟»

همانگونه که احتمالا حدس زده‎اید، این اپلیکیشن بعد از نصب به جستجوی اپلیکیشن‎های آندروید شما پرداخته و به شما می‎گوید کدامیک از آنها را می‎توانید روی سیستم‌عامل موبایل ویندوز 10 هم استفاده کنید. برای بسیاری دیگر از اپلیکیشن‎هایی هم که با ویندوز 10 سازگار نیستند، مایکروسافت اپلیکیشن‎های مشابه‎ای که روی این سیستم‌عامل موبایل موجود هستند، را به شما معرفی می‎کند.

تلاش مایکروسافت در بخش موبایل برای نزدیک به دو سال مسکوت باقی مانده بود، اما این شرکت به تازگی دو تلفن جدید خود با نام‎های  Lumia 950 و 950XL را برای پلتفرم ویندوز 10 معرفی کرده است. این تلفن‎ها به دنبال یکپارچه شدن با ویندوز دسكتاپ و حتی رابط جدید کاربری قدرت گرفته از ویندوز اکس باکس وان هستند. اما مثل ویندوز فون 8 قبلی، این پلتفرم نیز از محدودیت انتخاب برخی از اپلیکیشن‎های معروف و پر اهمیت مثل Snapchat یا Gmail رنج می‎برد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟