با معرفی Watch Urbane 2nd Edition LTE سرانجام اتفاق افتاد:
ساعت هوشمندی که می‎تواند به طور مستقل تماس تلفنی برقرار کند
شرکت ال‎جی یک ساعت هوشمند جدید را معرفی کرده است که می‎تواند تماس‎های تلفنی را کاملا مستقل و بدون نياز به تلفن هوشمند دریافت یا برقرار کرده و یا پیامک ارسال کند. این ساعت هوشمند که به تازگی از طرف شرکت ال‎جی معرفی شده است، Watch Urbane 2nd Edition LTE نام دارد که نرم‌افزار ساعت هوشمند گوگل (Android Wear) را اجرا می‎کند.

1606683296_1_0.gif

شما می‎توانید به Urbane 2 یک سیم کارت اضافه کنید تا به اپراتور تلفن شما متصل شده و به تبادل داده بپردازد. این به این معنا است که شما دیگر به تلفن هوشمند خود نیاز نخواهید داشت و می‎توانید آزادانه با این ساعت همیشه در دسترس باشید. برای مشتريان AT&T و Verizon که دو شركت بزرگ خدمات رسانی موبایل در ایالات متحده هستند، Urbane 2 نیاز به سیم کارت اختصاصی خود دارد. اما مشتريان AT&T می‎توانند از فناوری NumberSync این شرکت که نیاز به شماره تلفن و خدمات داده جداگانه ندارد بهره‎مند شوند. این خدمات به شماره تلفن فعلی شما متصل شده و برای این دستگاه اضافی 10 دلار هزینه دریافت می‎کند. مشتريان Verizon هم می‎توانند Urbane 2 را با پرداخت 5 دلار در ماه به خدمات این شرکت متصل کنند.

مطلب پیشنهادی: با این دو ساعت هوشمند، موقعیت کودکانتان را در هر لحظه کنترل کنید!

در حال حاضر، شما قادر به استریم موزیک از طریق اپلیکیشن‎هایی مثل Spotify و Pandora نخواهید بود، اما ال‎جی می‎گوید این قابلیت به زودی و به محض اینکه گوگل امکان آن را از طریق Android Wear فراهم کند به این ساعت اضافه خواهد شد. آنتن‎های دریافت امواج اپراتور شما و همچنین آنتن GPS برای شناسایی موقعیت مکانی شما داخل بندهای 2nd Edition LTE جاسازی شده‎اند و تنها در بندهای لاستیکی قابل ارائه هستند.

Urbane 2 از سیزدهم نوامبر و تنها برای AT&T به قیمت 299 دلار (یا 199 دلار به قرارداد دو ساله) عرضه شده است. مشتريان Verizon نیز می‎توانند ساعت Urbane 2 را با قیمت 449 دلار پیش خرید کنند که زمان عرضه آن جمعه نوزدهم نوامبر خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟