بر اسال پیش بینی‎های یک تحلیلگر خوش سابقه
خبرهای درگوشی: اپل اوایل سال آینده یک آی‎فون 4 اینچی معرفی می‌کند
بر اساس گزارش یکی از تحلیلگران KGI Securities به نام مینگ چی کوو، احتمالا اپل سال آینده یک آی‎فون جدید 4 اینچی را به بازار عرضه خواهد کرد که می‎توان آن را یک نسخه به‎روزرسانی شده از آی‎فون 5S دانست.

1606683296_1_0.gif

طبق گفته کوو، این دستگاه قرار است در نیمه اول سال 2016 روانه بازار شود و توان خود را از یک تراشه A9 مشابه به کار رفته در آی‎فون 6S و  6S Plus تامین خواهد کرد. اما بر خلاف این مدل‎های بزرگتر، این تلفن 4 اینچی از قابلیت حساسیت فشار تاچ سه بعدی برخوردار نخواهد بود.

کوو می‎گوید: «از آنجا که هنوز تقاضا برای آی‎فون 4 اینچی وجود دارد، ما معتقدیم اپل خط تولید این محصول را به‎روزرسانی خواهد کرد، و از آنجا که آی‎فون 5S محبوب‎تر از آی‎فون 5C است، ما تصور می‎کنیم اپل تمایل دارد یک نسخه به‎روزرسانی شده از آی‎فون 5S را آماده کند. ما پیش‌بینی می‎کنیم تولید انبوه این آی‎فون جدید با قاب فلزی انجام شود. برای اینکه سیستم‌عامل iOS 9 یا نسل بعدی iOS 10 نیز روانتر اجرا شوند، احتمالا اپل از یک تراشه A9 در این تلفن استفاده خواهد کرد.»

تاکید کوو در استفاده از قاب فلزی حاکی از آن است که این آی‎فون کوچک مثل آی‎فون 5c از روکش‎های پلاستیکی چند رنگ بهره نخواهد برد. اگرچه از اوایل سال 2015 شایعاتی درباره یک دستگاه 4 اینچی سر زبان‌ها بود، اما سابقه پیشبینی‎های کوو نشان می‎دهد که خبرهای او اغلب اوقات درست است. طی سال‎های گذشته او عرضه آی‎فون های 4.7 و 5.5 اینچی و همین طور دو اندازه از اپل واچ را به درستی پیش بینی کرده بود. مک بوک 12 اینچی و حدس زدن تقريبا تمام مشخصات آی‎فون 6S نیز از جمله مواردی است که در سابقه پیش بینی او ثبت شده است. اما زمان بندی حدس‎های او همیشه هم سر وقت نبوده است. به عنوان نمونه او تصور نمی‎کرد که آی‎فون 5.5 اینچی تا اواخر سال 2015 وارد بازار شود.

پیش بینی‎های کوو در مورد آی‎فون 7 کمی محتاتانه بوده است. بر اساس اخبار Mac Rumors، او یک نسخه به‎روزرسانی شده از تراشه A10 را برای آی‎فون 7 و 7 Plus به همراه 3 گیگابایت حافظه رم برای مدل پلاس را پیش بینی می‎کند. اگر اپل سال آینده تمام این سه مدل دستگاه را عرضه کند، خط تولید آی‎فون به شکل غیر منتظره‎ای شبیه به Xperia trio سونی خواهد شد، هر چند سونی معتقد است یک تلفن هوشمند 4 اینچی برای بازار امروز بیش از اندازه کوچک است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟