دفاع از خود با تولید صدایی شبیه به استادیوم فوتبال
چگونه یک گجت خیلی کوچک تبدیل به‌محبوب‌ترین دستگاه امنیتی دنیا شده است؟
بعد از افزایش حملات علیه افراد سالخورده، پلیس آمریکا از شهروندان مسن درخواست کرده که با همراه داشتن یک دستگاه جدید امنیتی بسیار ریز و کوچک از خود در برابر حمله‌کنندگان دفاع کنند.

1606683296_1_0.gif

این گجت کوچک که برای ساخت آن از وسایل نظامی الهام گرفته شده Safe Personal Alarm (زنگ هشدار شخصی امن) نام دارد، با تولید صدای بسیار بلند و گوشخراش افراد مزاحم را دور می‌کند و به‌همین علت به‌سرعت تبدیل به یکی از دستگاه‌های امنیتی محبوب در آمریکا شده است. صدای تولید شده گجت امنیتی فوق برابر با 130dB است و شدت صدای آن مشابه صدایی است که در یک استادیوم فوتبال یا در هنگان بلند شدن جت نظامی از روی زمین به‌گوش می‌رسد.

بر خلاف اسپری فلفل، حمل گجت Safe Personal Alarm به هر مکان حتی در هواپیما کاملا قانونی است و یک روش بسیار ایمن در دفاع شخصی است. برای کار با آن، نیاز به هیچ آموزش و مهارتی نیست و همه افراد فارغ از سن یا توانایی فیزیکی می‌توانند از آن استفاده کنند. به‌همین دلیل است که برای افراد مسن انتخاب ایده‌آلی به‌شمار می‌رود.

با این‌که در ابتدا Safe Personal Alarm برای محافظت از زنان جوان و بچه‌ها طراحی و تولید شد، اما میزان تقاضا برای آن در بین افراد مسن به‌طور غیرقابل باوری زیاد شده و به‌همین خاطر به‌سرعت در حال تبدیل شدن به یک هدیه محبوب در سال 2019 است.

شرکت سازنده برای افراد مسن یک تخفیف 50 درصدی درنظر گرفته، اما با توجه به‌میزان بسیار بالای تقاضا تاکنون بیشتر از 1.5 میلیون از این گجت امنیتی به‌فروش رفته و موجودی آن در انبارها نیز رو به‌اتمام است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟