چگونه به‌صورت آنلاین یک رزومه حرفه‌ای بسازیم
با این وبسایت‌های فوق‌العاده به‌صورت آنلاین رزومه‌های حرفه‌ای بسازید
در این مطلب نگاهی داریم به بهترین سایت‌های ساخت روزمه حرفه‌ای به‌صورت آنلاین که به‌شما حق انتخاب از بین تمپلیت‌های فوق‌العاده و بی‌نظیری را می‌دهند. با این سایت‌ها و با ساختن رزومه‌های حیرت‌انگیز می‌توانید هر کارفرمایی را شگفت‌زده کنید. با ما همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

رزومه اولین چیزی است که با به‌اشتراک‌گذاری آن می‌توانید شرکت موردنظرتان را تحت‌تأثیر قرار دهید. اگر رزومه شما با طرح‌های کلاسیک ساخته شده باشد و تمپلیت هم ظاهر خوبی داشته باشد می‌توانید مطمئن باشید که تأثیر مثبتی روی استخدام‌کنندگان شرکت‌ها و مجموعه‌های گوناگون داشته باشید. همان اندازه که محتوای داخل روزمه اهمیت دارد، باید توجه داشته باشید که نحوه عرضه آن بر روی کاغذ هم از اهمیت بالایی برخوردار است. این روزها با وجود وبسایت‌های متعددی که رزومه‌های حیرت‌انگیز و فوق‌العاده زیبا می‌سازند ساخت یک رزومه جدید برای کارجویان چندان کار سختی نیست. اما بین این همه وبسایت انتخاب بهترین‌ها هم زمان زیادی از شما می‌گیرد و هم این‌که کار دشواری است. برای ساده کردن کار شما در این مطلب بهترین سایت‌های ساخت رزومه به‌صورت آنلاین را معرفی می‌کنیم که می‌توانند به‌شما در ساخت رزومه‌های حرفه‌ای و تأثیرگذار کمک بسیار زیادی کنند.

بهترین وبسایت‌ها برای ساخت آنلاین رزومه حرفه‌ای

1- VisualCV

سایت VisualCV بهترین سایت موجود در بین تمام سایت‌هایی است که به‌صورت آنلاین روزمه حرفه‌ای می‌سازند. کاربران با استفاده از این وبسایت می‌توانند از بین طرح‌های گوناگونی که در دسترس است بهترین را انتخاب کنند و سپس به‌سادگی تمام اطلاعات موردنیاز را وارد آن کنند. بعد از ساخت رزومه، کافی است آن‌را دانلود و استفاده کنید. نسخه رایگان این ابزار وب برای ساخت رزومه‌های حرفه‌ای در دسترس کاربران است اما می‌توانید با پرداخت حق اشتراک 12 دلاری از امکانات پیشرفته آن نیز بهره‌مند شوید.

2- Kickresume

این سایت یکی دیگر از ابزارهای فوق‌العاده برای ساخت رزومه است. تمپلیت‌های از پیش‌ساخته متعددی برای استفاده رایگان کاربران وجود دارد که فقط کافی است اطلاعات وارد آن شود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند رزومه‌های خود را بر اساس سلقیه فردی سفارشی‌سازی کنند. نسخه پولی این ابزار برای ساخت رزومه حرفه‌ای آنلاین با امکانات بسیار پیشرفته‌تر با پرداخت 15 دلار برای هر ماه و یا 45 دلار برای یک سال در دسترس است.

3- Canva

سایت Canva یک سایت چند منظوره و چند کاربره است که با استفاده از آن می‌توان هر نوع طراحی از قبیل بروشور و رزومه ساخت. تمپلیت‌های متعددی در دسترس است که کافی است اطلاعات وارد آن‌ها شود و بهترین ظاهر را به‌دست آورد. این ابزار ساخت رزومه حرفه‌ای به‌صورت آنلاین تقریبا رایگان است با ذکر این نکته که ممکن است برای برخی از تمپلیت‌های خاص نیاز به‌پرداخت هزینه باشد.

4- VisualizeMe

یکی دیگر از ابزارهای فوق‌العاده آنلاین برای ساخت رزومه حرفه‌ای وبسایت VisualizeMe است. تفاوت عمده‌ای بین وبسایت‌های اشاره شده قبلی و این ابزار وجود ندارد. اما حتی در مورد نسخه‌های پولی نسخه رایگان هم در دسترس است. این ابزار بیشتر از آن‌چه که نیاز دارید تمپلیت‌های رایگان در اختیارتان می‌گذارد.

5- CV Maker

برای ساخت یک رزومه حرفه‌ای به‌صورت آنلاین وارد این سایت شوید، اطلاعات موردنیاز را در تب‌ها وارد کنید و سپس از بین تمپلیت‌های موجود یکی را انتخاب کنید. این وبسایت هم تمپلیت‌های رایگان دارد و هم تمپلیت‌های پولی. برای تمپلیتی که انتخاب می‌کنید می‌توانید یک پیش‌نمایش از رزومه نهایی ببینید و در صورتی که موردپسندتان بود آن‌را در قالب فرمت‌های مختلف مانند PNG یا PDF دانلود کنید.

6- Zety

ابزار Zety یک ابزار فوق‌العاده آنلاین برای ساخت رزومه است. یکی از بهترین ویژگی‌های این وبسایت ساخت رزومه حرفه‌ای آن است که به‌شما حق انتخاب از بین 20 تمپلیت رزومه داده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید یک رزومه حرفه‌ای، مدرن و بسیار زیبا بسازید. از Zety می‌توان برای ساخت کاورلتر هم استفاده کرد. کاربران Zety می‌توانند رزومه‌های خود را ردگیری کنند.

7- My Perfect Resume

یکی از سایت‌های فوق‌العاده برای ساخت رزومه حرفه‌ای به‌صورت آنلاین وبسایت My Perfect Resume است. با استفاده از این ابزار می‌توانید به‌ساده‌ترین شکل ممکن یک رزومه منحصر به‌فرد بسازید. ویژگی Easy Prompts به‌شما این امکان را می‌دهد تا خیلی ساده و راحت رزومه‌های بی‌نظیر و بی‌نقص بسازید.

8- Resume

همان‌طور که از نام این سایت مشخص است، Resume یکی از بهترین و ساده‌ترین ابزار برای ساخت یک رزومه حرفه‌ای است. با Resume در عرض چند دقیقه رزومه بسازید، ویرایش کنید و به‌اشتراک بگذارید. بدون شک Resume یکی از رزومه‌سازان پیشرفته با انواع تمپلیت‌های گوناگون و فوق‌العاده است. علاوه بر این، Resume مجموعه‌ای از امکانات و قابلیت‌های قابل سفارشی‌سازی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟