معرفی دو محصول جدید در مراسم سالانه
اپل قصد دارد از یک iPad Pro جدید رونمایی کند
به نظر می‎رسد اپل قصد دارد در مراسم سالیانه‎اش مجموعه جدیدی از آی‎فون‎های خود را به نمایش بگذارد. اما احتمالا کار به همین جا ختم نمی‎شود و قرار است ما شاهد اولین iPad Pro با اندازه بزرگتر هم باشیم.

1606683296_1_0.gif

طبق گزارش 9to5Mac که یکی از منابع موثق خبری در این زمینه به شمار می‎رود، این غول دنیای فناوری هم از iPad Pro و هم یک iPad Mini 4 جدید در در مراسم سالیانه‎اش پرده برداری خواهد کرد. این منبع خبری قبلا اعلام کرده بود که اپل قصد ندارد تا اواخر امسال تبلت‎هایش را معرفی کند.

مطلب پیشنهادی: نمایشگر آی‌فون 7 شگفتی‌ساز است

از آنجا که در حال حاضر بیش از دو سوم درآمد اپل از آی‎فون تامین می‎شود، از شش سال گذشته فروش فصلی آی‌پد سال به سال کاهش پیدا کرده است و حالا این شرکت سعی دارد با عرضه آی‎پدهای بزرگ‌تر که بیشتر مورد توجه کاربران تجاری است، راهی را برای جلب نظر خریداران پیدا کند.

رویداد نهم سپتامبر اپل در تالار کنفرانس 7000 نفری بیل گراهام سانفرانسيسكو برگذار خواهد شد و انتظار مي‎رود که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای این شرکت تا به حال باشد. با توجه به وسعت محل برگذاری، حدس و گمان‎ها حاکی از آن است که حالا زمانی ایده‎‌الی برای رونمایی از آی‎پدهای جدید است.

معمولا اپل آی‎فون‎های جديد را در ماه سپتامبر معرفی می‎کند و به دنبال آن در ماه اکتبر خبرهای جدید در مورد آی‎پد منتشر می‎شود. همزمانی این دو با یکدیگر می‎تواند حاکی از آن باشد که اپل تغییرات بزرگی روی این دستگاه‎ها انجام نداده است. ناظران بازار هم مدتی است مشتاق معرفی یک آی‎پد پرو 12.9 اینچی از طرف این شرکت هستند.

اوایل ماه گذشته، Buzzfeed گزارش داد که اپل آی‎پد بعدی را به همراه آی‎فون جدید (و همچنینApple TV) در هفته اول سپتامبر عرضه خواهد کرد و این طور که پیداست حدس آنها در مورد تاریخ عرضه درست بوده است. این هفته نیز Apple Insider گزارش دادکه یکی از تحلیلگران JP Morgan اعلام کرده بود که یکی از شرکای تولیدی اپل به نام Foxconn، تجهيزات مورد نیاز را در ماه سپتامبر دریافت خواهد کرد و تا ماه اکتبر آی‎پد پرو عرضه خواهد شد.

انتظار مي‎رود که این آی‎پد جدید از یک نمایشگر با کیفیت بالا برخوردار باشد و احتمالا دو بلندگو هم در دو سمت این دستگاه تعبیه شده است. طبق گزارشات، iPad Mini 4 هم از نسخه فعلی باریک‎تر و سریع‎تر خواهد بود. طبق گفته 9to5Mac اگر اپل طی هفته آینده این دستگاه‎ها را معرفی کند، انتظار می‎رود تا ماه نوامبر ما شاهد حضور آنها در فروشگاه‎ها باشیم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟