اعلام رسمی عرضه Android Wear برای آی‌فون
از این پس ساعت‌های اندرویدی با آی‌فون کار می‌کنند!
خبر رسمی: گوگل قصد دارد تا یک Android Wear برای اپ iOS عرضه کند. این غول جستجو امروز اعلام کرد که کاربران آی‌فون قادر خواهند بود تا با استفاده از بلوتوث و اپ، از هر ساعت هوشمند با سیستم‌عامل Android Wear استفاده کنند. تا به امروز آی‌فون‌ها فقط قادر بودند تا با ساعت اپل جفت شوند.

1606683296_1_0.gif

اپ Android Wear برای iOS به کاربران آی‌فون امکان می‌دهد تا ساعت‌های هوشمند معروفی از جمله Asus Zenwatch 2 ،Huawei Watch و Moto 360 پیشرو را با گوشی خود جفت کنند. کاربران iOS علاوه بر ساعت‌های هوشمندی که در آینده عرضه خواهند شد، از همین امروز می‌توانند دستگاه خود را با ساعت‌های هوشمندی از جمله ساعت Urbane شرکت ال‌جی جفت کنند. در اطلاعیه گوگل آمده است:

با یک نگاه تمام اطلاعات را تحت نظر داشته باشید: اطلاعات مهم مثل تماس‌های تلفنی، پیام‌ها، و اعلانات اپ‌های محبوب‌تان را چک کنید. Android Wear به قابلیت always-on (همیشه روشن) مجهز است، بنابراین برای بیدار کردن ساعت لازم نیست مچ خود را تکان دهید.

پیش به سوی سلامتی: اهداف سلامت و تناسب اندام تعیین کنید و به صورت روزانه و هفتگی از پیشرفت خود مطلع شوید. ساعت‌تان بطور خودکار راه رفتن و دویدن شما را تحت نظر می‌گیرد و حتی ضربان قلب‌تان را اندازه گیری می‌کند.

با همیار هوشمند در زمان صرفه‌جدیی کنید: نکات زمان‌بندی شده‌ای مثل زمان قرارها، اطلاعات ترافیکی حال حاضر و زمان پروازها را در اختیار داشته باشید. فقط کافی‌ است بگویید “Ok Google” تا بتوانید سوالاتی مثل “Is it going to rain in Tehran tomorrow?”  (فردا تهران بارانی است؟) را از گوگل بپرسید یا برنامه‌ریزی‌های کاری مثل “Remind me to pack an umbrella.” (یادم بنداز چتر بردارم) ایجاد کنید.

دستگاه‌های پوشیدنی مجهز به Android Wear اولین دستگاه‌های ثالث نخواهند بود که با آی‌فون کار می‌کنند. سری دستگاه‌های Pebble از معروف‌ترین ساعت‌های هوشمندی هستند که سیستمعاملی غیر از iOS اپل دارند. حتی گجت‌های اختصاصی رهگیری سلامت و تناسب اندام مثل Fitbit Charge می‌توانند کاربران را از اعلان‌ها مطلع کنند. اضافه شدن Android Wear تنوع انتخاب کاربران آیفون برای برگزیدن ساعت هوشمند محبوب خود را به میزان بسیاری زیادی افزایش می‌دهد.

خیلی وقت است که انتظار آمدن Android Wear به iOS را داشتیم. هواوی هفته قبل پیش از اظهار رسمی گوگل این خبر را در صفحه آمازون خود منتشر کرد. Android Wear گزینه‌های بسیاری از جمله تنوع در طراحی فیزیکی، مشخصات سخت‌افزاری و صفحه‌های مختلف ساعت از سازندگان ثالث را برای کاربران آیفون به ارمغان می‌آورد. 

با نزدیک شدن IFA 2015، طرفداران استفاده از ساعت‌های هوشمند با آی‌فون می‌توانند منتظر دستگاه‌های پوشیدنی بیشتری باشند که با تلفن‌شان سازگار است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟