پرچم‌دار اقتصادی با حسگر اثرانگشت پنهان زیر صفحه‌نمایش
وان پلاس 6T با حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش معرفی شد + گالری عکس
وان‌پلاس در شرایطی از پرچم‌دار جدید خود 6T رونمایی کرد که از مدت‌ها قبل اطلاعات فنی مربوط به این گوشی انتشار پیدا کرده بود. وان‌پلاس در ابتدا تصمیم داشت در تاریخ هشتم آبان‌ماه از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند، اما به دلیل این‌که دعوت‌نامه اپل برای رونمایی از این محصولات سخت‌افزاری این شرکت برای تاریخ هشتم آبان‌ماه ارسال شده بود، وان‌پلاس تصمیم گرفت یک روز زودتر از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند. اما پرچم‌دار جدید چه قابلیت‌هایی دارد؟

در ابتدای این کنفرانس پیت لاو، مدیرعامل وان‌پلاس به روی صفحه آمد و توضیحاتی در ارتباط با جامعه مخاطبان وان‌پلاس ارائه کرد. او گفت: «این اولین باری است که کنفرانس رونمایی از وان‌پلاس را به زبان انگلیسی برگزار می‌کنم. میزان استقبال از وان‌پلاس وان واقعا خیره کننده بود. به گونه‌ای که این محصول موفق شد به بازار کشورهای مختلف وارد شود. گوشی‌هایی که مردم ساکن در ایالات متحده به شکل آنلاین قادر به خریداری آن بودند. تعامل با اپراتور مخابراتی تی موبایل در زمینه فروش گوشی‌ها یک اتفاق بزرگ بود. گوشی وان پلاس 6 تی از ابتدای نوامبر در بیش از 5600 فروشگاه تی موبایل در سراسر ایالات متحده قابل خریداری است.»

در ادامه این کنفرانس کایل کیانگ مدیر بخش امریکایی وان‌پلاس به روی صحنه آمد تا از گوشی وان پلاس 6 به شکل رسمی رونمایی کند. کیانگ در ارتباط با وان‌پلاس گفت: «سطح درآمدهای وان‌پلاس در سال گذشته میلادی به رقم 1.5 میلیارد دلار رسیده است. به‌طوری که اکنون وان‌پلاس جزء 5 شرکت برتر تولید کننده گوشی‌های همراهی است که قادر هستند گوشی‌های 500 دلاری آماده کنند. وان‌پلاس اکنون بیش از 5 میلیون کاربر فعال دارد. 5 میلیون کاربری که در 196 کشور جهان حضور دارند. تحلیل ما نشان داده است که ما نباید روی تولید گوشی‌های پایین رده و ارزان قیمت متمرکز شویم، به دلیل این‌که مردم همواره به دنبال بهترین‌ها هستند.»

گوشی جدید چه قابلیت‌هایی دارد؟

وجود حس‌گر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش اولین ویژگی بود که وان‌پلاس به آن اشاره کرد. فناوری جدید وان‌پلاس 6 تی Screen Unlock نام دارد. البته تعبیه حس‌گر اثرنگشت با صفحه‌نمایش یک فناوری جدید نیست، اما وان‌پلاس توانسته است ترکیبی از نرم‌افزار و سخت‌افزار را برای بهبود تجربه کاربری توسعه دهد. پرچم‌دار جدید این شرکت اولین گوشی هوشمندی است حس‌گر اثرانگشت روی صفحه‌نمایش آن تعبیه شده و ایالات متحده توزیع خواهد شد. وان‌پلاس بر این باو راست که حس‌گر به‌کارگرفته شده سریع‌ترین حس‌گری ترکیب شده با صفحه‌نمایش در سطح جهان است. گوشی که بنا به ادعای این شرکت به سرعت قادر است گوشی را آنلاک کرده و در دسترس کاربران قرار دهد. صفحه‌نمایش این گوشی امولد بوده که از بریدگی صفحه‌نمایش قطره‌ای استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش که 6.1 اینچ است. کاربران می‌توانند از طریق پنج تنظیم مختلف صفحه‌نمایش اولد این گوشی را کالیبره کنند. نصبت تصویری این گوشی برابر با 19.5 به 9 بوده و تفکیک‌پذیری آن 1080p است. روشنایی صفحه‌نمایش نیز 600 نیت است. حاشیه‌های پایین این گوشی نیز نسبت به قبل باریک‌تر شده‌اند. وان‌پلاس از فرکانس‌های بیشتری در وان پلاس 6 تی استفاده کرده است. در نتیجه این گوشی می‌تواند از سوی اپراتورهای بیشتری در سراسر جهان پشتیبانی شود. این گوشی در دو نسخه Mirror Black و Midnight Black به بازار عرضه خواهد شد.

دوربین گوشی

 این گوشی به دوربین دوگانه‌ای تجهیز شده که دارای یک حس‌گر 16 و 20 مگاپیکسلی است. گشودگی دهانه لنز این گوشی برای حس‌گر اصلی برابر با f/1.7 است. دوربین این گوشی به فناوری پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال و لرزشگیر الکترونیک تجهیز شده است. گوشی که در محیط‌های با نور کم عکس‌های با کیفیتی تهیه می‌کند. این کار به لطف فناوری جدید Nightscape که برای وان پلاس 6 تی توسعه داده شده انجام می‌شود. فناوری فوق با استفاده از فناوری HDR و بهبود جزییات تصاویر بهتری را در محیط‌های کم نور تهیه می‌کند. با استفاده از این ترکیب می‌توان در 2 ثانیه تصاویر با کیفیتی را در نورهای بسیار کم و شب تهیه کرد.

عملکرد دوربین در حالت تهیه عکس‌های پرتره

وان‌پلاس فناوری Studio Lighting را برای بهبود ثبت تصاویر پرتره توسعه داده است. فناوری که با همکاری کوین ایپاش از مطرح‌ترین عکاسان جهان توسعه پیدا کرده است. تیمی که نزدیک به یک سال در حال کار روی این مسئله بودند. ایپاش در این کنفراس به نکاتی اشاره کرد که باعث می‌شود یک تصویر پرتره به بهترین شکل از مردم تهیه شود.

مشخصات سختافزار و عملکرد وان پلاس 6 تی

گوشی وان پلاس 6 تی از تراشه اسنپ‌دارگون 845 استفاده خواهد کرد. تراشه‌ای که روی اکثر گوشی‌های جدید از آن استفاده شده است. در نتیجه به مود‌م‌های 4G LTE و اسنپ‌دراگون X20 تجهیز شده است. وان‌پلاس در این کنفرانس وعده داد که سال آینده میلادی گوشی هوشمند خود را با پشتیبانی از 5G به بازار عرضه کند. وان‌پلاس برای بهبود عملکرد وان‌پلاس 6 تی از فناوری جدیدی به نام SmartBoost استفاده کرده است. فناوری که برای استفاده از حافظه RAM برای ROM  استفاده می‌شود. فناوری فوق زمان بوت شدن PUBG را به میزان 20 درصد کاهش می‌دهد. این گوشی به یک باتری 3700 میلی‌آمپری تجهیز شده است. وان پلاس 6 تی از رابط کاربری اکسیژن روی گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. عملکرد نرم‌افزاری وان‌پلاس یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که خریداران را مجاب می‌کند که این گوشی را خریداری کنند. وان‌پلاس به جای ‌آنکه همواره بر تولید ویژگی‌های جدید متمرکز شود بر بهبود تجربه کاربری تمرکز دارد. وان‌پلاس می‌گوید برای بهبود ژست‌های حرکتی ساعت‌های متمادی را تیم این شرکت روی اندروید پای وقت صرف کرده است. به‌طوری که 500 ویژگی در نسخه جدید سیستم‌عامل اکسیژن بهبود پیدا کرده‌اند.

لوازم و تجهیزات جانبی

وان‌پلاس از ایر‌پاد جدید بی‌سیم خود به نام Bullet Wireless نیز رونمایی کرد. وان‌پلاس همچنین از قاب‌های جدیدی برای وان‌پلاس 6 تی رونمایی کرد. گوشی جدید وان‌پلاس قرار است با قیمت 549 دلار به بازار عرضه شود. این نسخه به 6 گیگابایت حافظه اصلی و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. گران‌ترین نسخه نیز با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به قیمت 629 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی از تاریخ 6 نوامبر در اروپا و 1 نوامبر در ایالات متحده توزیع خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟