یک تصویر آینه‌ای از گوشی روی صفحه‌نمایش کامپیوتر
مایکروسافت از برنامه Your Phone برای تعامل گوشی و کامپیوتر شخصی رونمایی کرد
مایکروسافت در جریان بیلد امسال از برنامه جدیدی موسوم به تلفن شما (Your Phone) رونمایی کرد. برنامه‌ای که در سیستم‌عامل ویندوز قابل استفاده است.

1606683296_1_0.gif

این برنامه به هر کاربری اجازه می‌دهد از طریق به‌کارگیری برنامه محتویات روی گوشی همراه خود را به صفحه‌نمایش کامپیوتر انتقال داده و میان این دو وسیله یک ارتباط مستقیم به وجود آورد. این حرف به معنای آن است که کاربران سیستم‌عامل ویندوز 10 قادر خواهند بود عکس‌ها، دست‌نوشته‌ها و اعلان‌های گوشی موبایلی خود را روی صفحه نمایش کامپیوتر شخصی مشاهده کنند. مایکروسافت در جریان رونمایی از برنامه فوق خاطرنشان کرد که برنامه فوق به اندازه‌ای قدرتمند است که قادر است رابط کاربری یک گوشی اندرویدی را به خوبی در یک کامپیوتر پیاده‌سازی کند. به‌طوری که کاربر را بی نیاز از لمس گوشی هوشمند خود کند.

در نتیجه کاربر  قادر خواهد بود تنها با استفاده از این برنامه کارهای خود را انجام دهد. لازم به توضیح است که کاربران سیستم‌عامل iOS نیز می‌توانند از طریق یک برنامه‌ جدید ویندوز 10 داد‌ه‌های خود را با آی‌پاد به اشتراک قرار دهند. البته برای این منظور کاربر باید روی هر دو دستگاه مرورگر اج را نصب کرده باشند. لازم به توضیح است که پیش از مایکروسافت شرکت دل نیز چنین طرحی را ارائه کرده بود و از طریق برنامه یاد شده به مصرف‌کنندگان اجازه می‌داد تماس‌ها و اعلان‌های گوشی هوشمند خود را روی کامپیوترهای شخصی برند یاد شده مشاهده کنند. مایکروسافت گفته است که برنامه یاد شده تا چند روز دیگر در اختیار کاربران عضو برنامه اینسایدر قرار خواهد گرفت. اگر بازخوردهای کاربران در این زمینه مثبت باشد، آنگاه برنامه یاد شده در قالب یکی از برنامه‌های اصلی ویندوز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که برنامه یاد شده همراه با به‌روزرسانی رداستون 5 که قرار است پاییز امسال به بازار عرضه شود در اختیار کاربران قرار گیرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟