در انتظار یک نسخه قدرتمند دیگر آفیس
کاربران تجاری اکنون می‌توانند پیش‌نمایش آفیس 2019 را دانلود کنند
به آرامی در حال نزدیک شدن به زمانی هستیم که نسخه نهایی آفیس 2019 از سوی مایکروسافت منتشر خواهد شد. در همین ارتباط مایکروسافت به تازگی نسخه پیش‌نمایش آفیس 2019 را ویژه سیستم‌عامل ویندوز 10 منتشر کرده است.

1606683296_1_0.gif

نسخه پیش‌نمایش آفیس 2019 همچون گذشته شامل نرم‌افزارهای ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت، اوت‌لوک، وان‌نوت، Publisher  و Visio است. همانند روالی که در ارتباط با آفیس 2016 شاهد آن بودیم، مایکروسافت در نظر دارد پس از انتشار نسخه پیش‌نمایش 2019 نسخه مخصوص مک این نرم‌افزار را عرضه کند. مایکروسافت همچنین در نظر دارد پیش‌نمایش مربوط به نرم‌افزارهای Sharepoint 2019، Project Server 2019، Skype for Business 2019 و Exchange 2019 را نیز عرضه کند.

در حال که اکثر قریب به اتفاق نرم‌افزارها و سرویس‌ها به سمت کلاود در حال حرکت هستند و مایکروسافت نیز به کاربران، آفیس 365 حرفه‌ای را پیشنهاد می‌کند، اما به کاربرانی که به دلایل مختلف نمی‌توانند از آفیس 365 استفاده کنند اجازه داده است تا آفیس 2019 را به کار ببرند. ویژگی‌های جدید اضافه شده به آفیس 2019 همان قابلیت‌هایی هستند که مشترکان آفیس 365 مدت‌ها است از آن‌ها استفاده می‌کنند. از ویژگی‌های شاخص آفیس 2019 می‌توان به قابلیت تشخیص شدت فشار وارد شده به قلم، اضافه شده قابلیت‌های قدرتمندی در ارتباط با تحلیل داده‌ها در نرم‌افزار اکسل، قابلیت بزرگ‌نمایی و Morph در پاورپوینت اشاره کرد.

این‌گونه به نظر می‌رسد که در این میان کاربران اکسل به قابلیت‌های مهم‌تری به ویژه در ارتباط با فرمول‌ها، چارت‌ها و همچنین ادغام‌سازی Power BI دسترسی خواهند داشت. مایکروسافت می‌گوید: «به دنبال آن بودیم تا آفیس 2019 را به گونه‌ای آماده کنیم که مصرف‌کنندگان در کوتاه‌ترین زمان بتوانند محتوای با کیفیتی را تولید کنند. ما همراه با عرضه این نسخه سعی کردیم به کسب‌وکارهایی که به دلایل مختلف نمی‌توانند از آفیس 365 استفاده کنند اجازه دهیم به قابلیت‌های قدرتمند منطبق با تغییرات روز دنیای فناوری دسترسی پیدا کنند. » نکته‌ای که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که مالکان ویندوزهای 7 یا 8.1 این امکان را نخواهند داشت تا از آفیس 2019 روی این سامانه‌های عامل استفاده کنند. مایکروسافت گفته است که نسخه نهایی آفیس 2019 در ابتدای فصل زمستان عرضه خواهد شد. نسخه‌ای که به ویژگی‌های قدرتمند دیگری همچون Click-to-Run که اولین بار در سال 2013 معرفی شد تجهیز شده است. قابلیتی که ضمن دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه و دریافت به‌روزرسانی در ارتباط با نرم‌افزارهای نصب شده، مصرف پنهای باند شبکه را از طریق به‌کارگیری فناوری بهینه‌سازی دانلود ویندوز 10 کم کرده و همچنین راه را برای ارتقا به Office 365 ProPlus هموار سازد. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟