یادگیری مهارت‌های یادگیری ماشینی
این سرویس جدید و رایگان گوگل یادگیری ماشینی را به شکل حرفه‌ای آموزش می‌دهد
گوگل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های عرصه فناوری است که برای بهینه‌سازی و کارآمدتر کردن سرویس‌هایی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد به شکل گسترده‌ای از هوش مصنوعی استفاده کرده و به موازات آن سعی می‌کند به بهترین شکل آحاد جامعه را با فناوری سرنوشت‌ساز آینده آشنا کند. این شرکت به تازگی یک سرویس آموزشی راه‌اندازی کرده که به ساده‌ترین شکل مباحث مربوط به هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را به مردم آموزش می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

این سایت که  Learn with Google AI نام دارد به شکل رایگان هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را آموزش می‌دهد. با توجه به این‌که دو فناوری یاد شده در آینده نقش مهمی در زندگی ما بازی خواهد کرد، در نتیجه جای تعجبی نیست که مشاهده می‌کنید گوگل در قالب دوره‌های فشرده‌ای سعی دارد هوش مصنوعی را به مردم آموزش دهد.

مباحث و موضوعاتی که در سرویس جدید Google AI قرار گرفته‌اند از سوی مهندسان گوگل، افرادی که در زمینه هوش مصنوعی خبره هستند آماده شده است. در نتیجه افراد مبتدی و همچنین متخصصانی که در نظر دارند یادگیری ماشینی را از پایه و شیوه درستی یاد بگیرند به راحتی می‌توانند از این دوره استفاده کنند. سرفصل‌ها و دروس قرار گرفته در این سایت از سطح ابتدایی آغاز شده و در ادامه مباحث تخصصی و یادگیری عمیق را شامل می‌شود.

یکی از مهم‌ترین دوره‌های قرار گرفته در این سایت Machine Learning Crash Course  سرنام MLCC است که یک دوره  15 ساعته را شامل شده و مشتمل بر سخن‌رانی‌ها، بیش از  40 تمرین کاربردی و مکانیزمی برای برقراری یک تعامل سازنده میان دانشجویان و اساتید است. البته این دوره در ابتدا تنها برای کارمندان گوگل ترتیب داده شده بود تا به شیوه ساده‌ای مباحث فنی یادگیری ماشینی را یاد بگیرند، (18 هزار کارمند گوگل این دوره را پشت سر گذاشته‌اند) اما سرانجام این دوره‌ها در اختیار همه مردم قرار گرفته است. این دوره به گونه‌ای تدوین شده که به شما یاد می‌دهد چگونه استراتژی‌های راهبردی در ارتباط با بهبود کیفیت ویدیوها در شبکه‌های ویدیویی شبیه به یوتیوب را ارتقا داده و فرآیند کالبیره کردن دوربین برای دستگاه‌هایی همچون Daydream را به شکل درستی مدیریت دهید. لازم به توضیح است که گوگل کمتر از یک ماه پیش (فوریه 2018) از سورسی به نام AutoML Cloud رونمایی کرد تا به شرکت‌ها و کسب‌وکارها اجازه دهد به شیوه ساده و تاثیرگذاری مدل‌های یادگیری ماشینی را ایجاد کنند.

این سایت چه مفهومی را به شما آموزش می‌دهد؟

این سایت در گام اول به شما اصول اولیه یادگیری ماشینی را آموزش داده و در ادامه به شما نشان می‌دهد که چگونه از مهارت‌های به دست آمده در زمینه ساخت مدل‌های ماشینی و به‌کارگیری این مدل‌ها برای حل مشکلات جهان واقعی استفاده کنید. از طریق آموزش‌ها و مقالات کاربردی قرار گرفته در این سایت یاد خواهید گرفت که چگونه با تانسورفلو گوگل کار کنید. در این سایت فیلم‌های آموزشی همراه با آموزش‌های تجسمی و تعاملی و تمرین‌های عملی مختلف سطح دانش شما در زمینه هوش مصنوعی را به شکل قابل توجهی آموزش می‌دهد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟