از اسباب‌بازی تا ابزار جاسوسی
کوچک‌ترین روبات پرنده با قابلیت پخش زنده و واقعیت مجازی
این روزها همه جا صحبت از روبات‎های پرنده (Drone) است و همه مایل‌اند یکی از آن‌ها را داشته باشند. روبات‌های پرنده‎ای که از دوربين برخوردار بوده و امکان فیلمبرداری را فراهم می‎کنند، برای علاقمندان به عکس‌برداری و فیلم‌برداری بسیار کارآمد هستند.

1606683296_1_0.gif

برای فیلم‌برداری با کیفیت بالا شما به یک پرنده بزرگ و پر سر و صدا نیاز خواهید داشت. اما با این میکرو روبات پرنده از Extreme Flyer شما می‎توانید ویدیوهایی با کیفیت 720p HD را خلق کنید.

Micro Drone 3.0 از همه نوع امکانات پرواز برخوردار است. از جمله این قابلیت‎ها می‎توان به تعیین سطح خودکار، پرواز وارونه و سنسورهای کمک پرواز اشاره کرد. شما هر چیزی که از یک روبات پرنده می‎توان انتظار داشت را در این دستگاه پیدا خواهید کرد. این روبات می‎تواند در ارتفاع 90 متری و با سرعت باد 72 کیلومتر در ساعت به پرواز خود ادامه دهد. دوربین آن می‎تواند ویدیوهای Full HD با دقت تصویر 1080 در 720 را در وضعیت 30 فریم در ثانیه با کمک ابزار رسانه‎های اجتماعی و مجموعه ویرایشی تعبیه شده در این روبات مخابره کند.

همچنین تمام این ابزار و امکانات قابل سفارشی سازی هستند. این روبات پرنده به سنسورهای حرکتی نیز مجهز شده است که به آن اين امکان را می‎دهد که در یک مسیر کاملا مستقیم پرواز کرده و یا به طور ثابت در آسمان شناور باقی بماند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟