17/04/1394 - 10:48
نوت‌بوک‌هایی سبک‌تر و باریک‌تر با صفحه‌نمایش لمسی جدید ال‌جی
شرکت LG Display وعده کرده است تا پایان سال یک صفحه‌نمایش لمسی بسیار باریک و سبک معرفی کند. شاید با عرضه این صفحه‌نمایش شاهد لاغرتر شدن نوت‌بوک‌ها هم باشیم.

1606683296_1_0.gif

این صفحه‌نمایش مبتنی بر دقت تصویر Full HD یا همان 1080p است و از پنل نمایشی مبتنی بر فناوری Advanced In-Cell Touch بهره می‌گیرد که به تازگی جایگزین لایه‌های لمسی در صفحه‌نمایشهای لمسی شده است. این لایه نازک‌تر از مدل‌های قدیمی‌تر است. ما قبلاً شاهد این صفحه‌نمایش لمسی در گوشی G4 شرکت ال‌جی بودیم اما اکنون این شرکت یم‌خواهد در اندازه یک نوت‌بوک تولیدش کند. 

این صفحه‌نمایش نزدیک به 25 درصد باریک‌تر از مدل‌های مشابه است و می‌تواند وزن یک نوت‌بوک را تا 35 درصد کاهش دهد. این کاهش وزن و اندازه برای کامپیوترهای قابل حمل لمسی بسیار زیاد و خوشحال‌کننده است. همچنین، لایه جدید به کار گرفته شده در صفحه‌نمایش لمسی ال‌جی باعث انعکاس نور کمتر شده که در نتیجه شاهد روشنایی و شفافیت تصویر بیشتری خواهیم بود. 

LG Display که زیرمجموعه شرکت ال‌جی است، قصد دارد این صفحه‌نمایش لمسی جدید را در اندازه‌های مختلف همراه با قلم‌های نوری سازگار با آن روانه بازار کند. احتمالاً دستگاه‌های الوترابوک نسل بعدی در راه هستند و البته بسیار بهتر می‌شود اگر از درگاه‌های ارتباطی پرسرعتی مانند USB-C نیز استفاده کنند. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟