11/04/1394 - 17:43
با خرید اکسپریا Z3+ Dual؛ ساعت هوشمند سونی هدیه بگیرید!
جشنواره فروش فوق‌العاده گوشی هوشمند Xperia Z3+‎ Dual، توسط شرکت پارس مایکروتل نماینده رسمی سونی موبایل در ایران از امروز به مدت یک‌هفته آغاز شد.

1606683296_1_0.gif

به هر یک از خریدارانی که از امروز (10 تیرماه) تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴از یکی از فروشگاه‌های رسمی معرفی‌شده گوشی Xperia Z3+‎ Dual بخرند، یک دستگاه ساعت هوشمند Sony Smart Watch 2 هدیه داده می‌شود.

این فرصت مناسب برای مصرف‌کنندگان است تا ضمن برخورداری از امکانات شگفت‌انگیزاین تلفن هوشمند پرچم‌دار شامل دوربین قدرتمند ۲۰٬۷ مگاپیکسلی مجهز به حسگر Exmor RS‎‎ موبایل برای داشتن عکس‌هایی عالی حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز، قابلیت ضدآب بودن و مقاومت در برابر گردوغبار با رتبه‌بندی IP65/IP68، دو روز ماندگاری باتری، مدیریت هم‌زمان دو سیم‌کارت و پردازشگر ۶۴ بیتی قدرتمند و سریع  Snapdragon‎ 810 با پردازنده هشت‌ هسته‌ای (۲ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای + ۱٫۵ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای)، امکان تجربه فناوری‌های پوشیدنی سونی را نیز به دست آورند.

ساعت هوشمند SmartWatch 2 SW2، برنده جایزه معتبر طراحی IFA Design Awards در سال ۲۰۱۴، کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از کیف یا جیب، با لرزشی ملایم روی مچ دستشان از اعلان‌ها باخبر شوند و تنها با نگاهی به نمایشگر ساعت هوشمند آن‌ها را بررسی کنند. SmartWatch 2 با داشتن رتبه‌بندیIP57 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و تنها با یک‌بار شارژ کردن می‌توان تا ۴ روز از آن استفاده کرد. همچنین می‌توان این ساعت هوشمند را با بندهای زیبا و شکیل قابل تعویض با سبک و نوع لباس و پوشش متناسب کرد.

این جشنواره از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴در فروشگاه‌های کامران، آرش و مایکروتل پلاس سونی در تهران و فروشگاه مایکروتل پلاس تبریز برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی شرکت پارس مایکروتل با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

تماس از تهران: ۸۴۲۲۰

تماس از سایر شهرها: ۸۴۲۲۰۰۰۰

ایسوس

نظر شما چیست؟