تکرار طراحی؛ ارتقای سخت‌افزاری
+Xperia Z3؛ نگاهی به گوشی تازه معرفی شده سونی
درست مثل مدل‌های قبلی اسمارت‌فون‌های سونی، +Z3 نیز از فناوری Remote Play شرکت سونی پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این فناوری می‌توانید بازی‌های PlayStation 4 را در گوشی خود داشته باشید.

1606683296_1_0.gif

سونی حضور چندان چشمگیری در کنگره موبایل امسال نداشت. اگرچه این شرکت در این کنگره تمرکز زیادی بر تبلت Xperia Z4 داشت ولی در نهایت در ماه آوریل  اسمارتفون Xperia Z4 در ژاپن روانه بازار شد. به تازگی سونی اسمارت‌فون جدید دیگری به نام +Xperia Z3 را رونمایی کرد که به نظر می‌رسد در طراحی آن توجه خاصی به مشتری ژاپنی شده است.این اسمارت‌فون بسیار شبیه به Xperia Z3 طراحی شده است اما تغییراتی کوچک در مشخصات سخت‌افزاری آن رخ داده است.

مشخصات سخت‌افزاری +Xperia Z3

این اسمارت‌فون دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی از نوع HD است. همچنین مثل سایر اسمارتفونهای سونی ضد آب و گرد و غبار است و البته تنها 6.9 میلی‌متر ضخامت دارد و 144 گرم وزن. این گوشی در دور تا دور خود دارای بدنه‌ای فلزی است و درست مثل Z3 پشت آن نیز از شیشه ساخته شده است. در واقع در نگاه اول نمی‌توانید تفاوت‌های شاخصی را بین این مدل و Z3 پیدا کنید. این مدل از اسمارتفونهای سونی در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه شده‌اند و البته تنها مشتریان Vodafone می‌توانند از رنگ مسی آن نیز استفاده کنند.

اما در این اسمارتفون جدید سونی پردازنده 64 بیتی Qualcomm 810 هشت هسته‌ای قرار دارد و تا این لحظه هم اطلاعاتی در خصوص باتری این گوشی از سوی سونی منتشر نشده است اما این طور ادعا شده است که با توجه به راندمان پردازنده و برنامه‌های ذخیره انرژی که در این اسمارتفون قرار دارد، +Z3 می‌تواند به راحتی دو روز شارژ داشته باشد.

فناوری Quick Charge 2.0 نیز به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی را تنها در 45 دقیقه شارژ کنید و برای یک روز از آن استفاده کنید. اما در پشت گوشی دوربین 20.7 مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند که از عدسی‌های wide-angle G  بیست و پنچ میلی‌متری استفاده می‌کند. دوربین جلو احتمالاً علاقمندان زیادی به خود جلب کند. این دوربین مجهز به حسگر 5 مگاپیکسلی است و درست از همان عدسی‌های 25 میلی‌متری wide-angle در آن استفاده شده است. شاید وجود ویژگی Steadyshot Intelligent Active Mode بتواند تجربه دل‌پذیرتری از عکاسی را برای کاربران این اسمارتفون فراهم کند.

اما درست مثل مدل‌های قبلی، اسمارتفونهای سونی +Z3 نیز از فناوری Remote Play شرکت سونی پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این فناوری می‌توانید بازی‌های PlayStation 4 را در گوشی خود داشته باشید و حتی از ویژگی DSEE HX برای بالا بردن کیفیت صدا نیز استفاده کنید. در خصوص قیمت این اسمارتفون اطلاعاتی در دست نیست و باید تا ماه ژوئن برای آمدن آن به بازار صبر کرد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟