مدیران توئیتر برای مذاکره با ایران اعلام آمادگی کردند
22/05/1396 - 15:04
 آیا توئیتر رفع فیلتر می‌شود؟
وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم از اعلام آمادگی مدیران شبکه اجتماعی «توئیتر» برای پیگیری خواسته های ایران در جهت فعالیت این سرویس دهنده خارجی در کشور خبر داد.

1606683296_1_0.gif

 محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به صفحه توییتری‌اش، حضور در این شبکه اجتماعی را فرصت دانست و در مورد برنامه‌های خود برای رفع فیلتر توییتر و رفع محدودیت دسترسی به واتس‌آپ، گفت: اگر گمان می‌کردم فضای توییتر فرصتی برای من محسوب نمی‌شود، به یقین وارد آن نمی‌شدم لذا به امکان حضور مردم در توییتر نیز همچنین نگاهی دارم. اما از آنجا که فیلتر توییتر به تصمیم ما صورت نگرفته ما نیز نمی‌توانیم در رابطه با رفع آن تصمیم بگیریم.

وی با بیان اینکه مدیریت تمامی شبکه‌های اجتماعی خود را شخصا بر عهده دارد، گفت: یکی از دلایل شخصی قبول حضور در کابینه دولت دوازدهم، فعال کردن جمع دیپلماسی توییتری دولت است.

وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری دولت دوازدهم تصریح کرد: فیلتر توییتر تصمیم و سیاست کلان نظام است لذا مذاکره با مدیران این سرویس‌دهنده‌ها برای پیگیری خواسته‌های جمهوری اسلامی ایران تنها کاری است که از دست ما بر می‌آید؛ البته مدیران توییتر نیز برای این مذاکره اعلام آمادگی کرده‌اند و در ادامه اگر نتیجه این مذاکرات مورد قبول جمع عاقله کشور قرار گرفت فبهالمراد؛ و اگر مورد قبول واقع نشد تلاش بیشتری خواهیم کرد.

ایسوس

نظر شما چیست؟