توسط دانشگاه صنعتی شریف
11/05/1396 - 20:16
برگزاری چهارمین دوره‌ی ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه در شهریورماه
در دنیای امروز علوم فناوری اطلاعات به عنوان یکی از ضروریات زندگی بشر محسوب شده و نیاز به برنامه‌نویسی‌های کاربردی در این خصوص همه گیر شده است، لذا جهت توسعه برنامه‌های فارسی، دانشگاه صنعتی شریف قصد برگزاری "چهارمین دوره‌ی ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه " را دارد.

 در دنیای امروز علوم فناوری اطلاعات به عنوان یکی از ضروریات زندگی بشر محسوب شده و نیاز به برنامه‌نویسی‌های کاربردی در این خصوص همه گیر شده است، لذا جهت توسعه برنامه‌های فارسی و با توجه به اینکه جوانان کشور ما از استعداد سرشاری در زمینه برنامه‌نویسی تلفن همراه برخودار هستند، ضرورت جذب این استعداد به عنوان یک وظیفه بر عهده هر یک از ذینفعان در این صنعت است .

پس از برگزاری سه دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه در سال‌های 93 الی 95 و حضور گسترده برنامه‌نویسان حرفه‌ای از کل کشور در این مسابقات، هم اکنون  دانشگاه صنعتی شریف  قصد برگزاری " چهارمین دوره‌ی ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه " به تاریخ 23 الی 25 شهریور ماه سال جاری و در محل دانشگاه صنعتی شریف را دارد .

لازم به توضیح است در این مسابقات تیم‌هایی شامل برنامه‌نویس، گرافیست و ایده‌پرداز و ...، 48 ساعت وقت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طی یک سری قوانین و مقررات خاص طراحی و پیاده‌ساز ی کنند.

لذا با توجه به فراوانی و گستردگی مخاطبان، و با توجه به جایگاه ویژه آن مجموعه محترم در این حوزه دعوت می‌شود ضمن مشارکت در براگزاری این مسابقات، در صورت تمایل به حمایت مالی و معنوی از رویداد دستور مقتضی را صادر فرمایید.

ضمنا" جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی http://mpm.sharif.ir  مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرمایید.

شماره های دبیرخانه :

66083015-16
66028963-5

 

ایسوس

نظر شما چیست؟