دعوت به تماشای جدیدترین اسمارت‌فون پرچم‌دار ال‌جی
28/03/1394 - 02:07
LG G4 به طور رسمی در ایران معرفی شد
شرکت ال‌جی طی مراسمی رسمی جدیدترین اسمارت‌فون پرچم‌دارش را در ایران رونمایی و معرفی کرد. به علاوه؛ این شرکت از ال‌جی همگان را به دیدن و احساس کردن این مهم دعوت می‌کند که تا چه حد گوشی هوشمند می‌تواند خارق‌العاده باشد

1606683296_1_0.gif

در این مراسم که روز سه‌شنبه، 26 خردادماه در بازار چارسو برگزار شد، کِوین چا، رئیس منطقه خاورمیانه-آفریقای شرکت ال‌جی و کریس جانگ، مدیرعامل شرکت ال‌جی در ایران در کنار صدها میهمان دیگر و رسانه‌های گروهی حضور داشتند. کریس جانگ، در این مراسم گفت: «ما با تعهدمان زندگی می‌کنیم. تعهدی بر خلاقیت برای زندگی بهتر با گوشی همراه هوشمند ممتازی که با تجربه کاربری متوازن می‌تواند با بهترین‌ها رقابت کند. ما می‌خواهیم به مصرف‌کنندگان، دستگاه انسان ‌محور واقعی که برای انتقال قابلیت دنیای واقعی احساسات را با فناوری درآمیخته است هدیه کنیم. از دید طراحی دوربین، نمایشگر و UX این دستگاه شگفت‌انگیزترین گوشی هوشمندی بوده است که تا کنون تولید کرده‌ایم.»

شرکت ال‌جی با عرضه گوشی G4 روی انتقال حس زیبایی، تجربه بصری تازه، کاربری انسان‌محور و دوربینی با کیفیت تمرکز کرده است. دوربین G4 دارای گشادگی دریچه دیافراگم F1.8 است که باعث می‌شود نسبت به G3 تا 80 درصد نور بیشتر به حسگر برسد. دوربین با کیفیت این دستگاه در کنار نمایشگر IPS Quantum با تفکیک پذیری Quad HD باعث شده تا این دستگاه ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت های یک گوشی هوشمند را در اختیار کاربر قرار دهد. همان طور که در اخبار پیشین نیز اشاره شده بود، ال جی برای قاب پشتی این گوشی از چرم طبیعی در رنگ‌های مختلف و نیز سرامیک ویژه استفاده کرده است. همین موضوع ظاهر این گوشی برخوردار از یک خمیدگی جزئی نمایشگر را از نظر ظاهری با بسیاری از محصولات همرده خود متمایز کرده است.

 

 

G4 از پردازنده چهار هسته ای اسنپ‌دراگون 808، نمایشگر 5.5 اینچی با تفکیک پذیری 2560 در 1440 پیکسل، حافظه رم سه گیگابایتی و باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی است. کل وزن این گوشی 155 گرم است. 

 در این مراسم خبر از آغاز جشنواره بزرگ عکاسی مرتبط با این گوشی شگفت‌انگیز داده شد. جشنواره بزرگ عکاسی G4 رویدادی مهم از تلفیق هنر و فناوری است. این جشنواره در پنج مرحله برگزار می‌شود و به کلیه شرکت کنندگان آن جایزه‌ای ویژه‌ای اهدا خواهد شد. افزون بر این، به برندگان نهایی این جشنواره که توسط داوران معتبر و سرشناس این حوزه انتخاب می‌شوند جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟