14/04/1396 - 19:09
رونمایی اختصاصی ایسوس از مادربوردهای X299
ایسوس برند نخست تولید کننده مادربورد در جهان، طی مراسمی ویژه و اختصاصی، از آخرین مادربورد های سازگار با سوکت X299 خود در ایران رو نمایی کرد.

1606683296_1_0.gif

در این مراسم امیر درودگریان، سرپرست بخش فروش دفتر ایسوس ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، به توضیحاتی در مورد اهداف و دستاورد های بخش قطعات ایسوس در سال میلادی جدید پرداخت:

"با فراگیر شدن تب ماینینگ، ایسوس محصولاتی اختصاصی برای آنها تولید کرده است. اگر دغدغه باج افزارهای جدید را دارید، ما در محصولات شبکه خود، با استفاده از راهکار AiProtection، به طور کامل این مشکل جهانی را حل کرده‌‌ایم. در نیم سال پیش رو، با فروش محصولات مخصوص کسب کار یا CMS، به کسب و کارهای کوچک و اداره دولتی بیش از پیش رونق خواهیم داد..."

سپس با رو نمایی نمادین از مادربورد PRIME X299-DELUXE جایگاه را به آقای سعید مسلمی، مدیر فنی روابط عمومی بخش قطعات ایسوس داد.

وی با توضیحاتی در مورد جوایز سال 2016-2017 مبحث رو نمایی را شروع کرد:
" در سال 2016 ایسوس برند نخست گیمینگ جهان شناخته شد. در زمینه نورپردازی AuraSync نیز، امسال با اضافه شدن نمایشگر و میکروفن گیمینگ سازگار، تمام محصولات ما هم اکنون با این فناوری نور افشانی می کنند و حسی جدید از بازی را به کاربر القا می کنند... امسال ایسوس برای اولین بار کیت قابل گسترش (SDK) AURA را برای برنامه نویسان، کمپانی های بازی سازی و تولید کنندگان سخت افزار به صورت رایگان قابل دریافت قرار داد تا همه بتوانند از این فناوری در محصول خود استفاده کنند.

 در کامپیوتکس امسال، ایسوس دو سری جدید از مادربوردهای جدید سری RAMPAGE را با نام های ROG RAMPAGE VI EXTREME و ROG RAMPAGE VI APEX را رو نمایی کرد که مادربورد ROG RAMPAGE VI APEX، بیشتر رکورد های اورکلاک را از آن خود کرده است..."

مطلب پیشنهادی

نگاهی به مانیتور گیمینگ Asus ROG SWIFT PG258Q

سپس با پخش تیزری از مادربورد ROG STRIX X299-E GAMING، توضیحات بیشتری مانند فناوری های جدید و ویژگی های مادربوردهای سری گیمینگ را برای حاضرین شرح داد که شامل بخش هایی نظیر روش های خنک سازی جدید ایسوس برای M.2، ویژگی های جدید AURA SYNC، نرم افزاری های کاربردی ویژه گیمینگ نظیر SONIC STUDIO III که برای واقعیت مجازی سازگار شده اند و ... بود.

پس از آن نوبت به سری PRIME ایسوس رسید. آقای مسلمی با توضیحاتی در مورد علت نامگذاری این سر ی بحث را شروع کرد: "ایسوس که سری PRIME را در سال 1989 تولید می کرد، با تکیه بر درخشش و عملکرد این سری در آن زمان، دوباره یاد قدیم را در ذهن کاربران خود به عنوان بزرگترین تولید کننده مادربورد زنده کرده و این سری از مادربوردهای سری تجاری را با نام PRIME مجدداً وارد بازار کرد..." سپس به توضیحات فنی مهم این سری پرداخت: " مادربورد PRIME X299-DELUXE با داشتن بیشترین امکانات برای کاربران حرفه ای، محدودیت‌ها را از کاربر دور کرده است. به طور مثال با داشتن نسل جدید شبکه بی سیم با استاندارد 802.11ad، تا 4.6 گیگابیت بر ثانیه امکان انتفال اطلاعات را در محیط بی سیم فراهم کرده است. شکل ظاهری جدید، نورپردازی چشم نواز AURA، LiveDash OLED، کارت ThunderBoltEX ، افزونه FAN EXTENTION و ... مجموعه کاملی از امکانات را برای هر کاربری و سلیقه ای در یک مادربورد قرار داده است..."

پس از این سری نوبت به جان سخت‌های ایسوس رسید:
" سری TUF ما علاوه بر دوام بسیار بالا، حالا با عملکردی بیظیر همراه شده است که به طور مثال امکان دستیابی به فرکانس های بسیار بالا با فناوری PRO CLOCK II برای پردازنده تنها بخشی از امکانات عملیاتی این سری از مادربوردهای ما است. زره حرارتی با طراحی جدید، یک نگهدارنده ویژه برای کارت گرافیک با تحمل وزن بیش از 15 کیلوگرم، طراحی جدید Fortifier و اضافه شدن پد های حرارتی، کنترل همه جانبه دما، دور فن، وضعیت سیستم توسط  چیپ اختصاصی TUF ICe، تنها بخشی از امکانات ویژه مادربورد های سری TUF  است..."

در انتها هم آقای مسلمی، با معرفی جدید ترین کارت گرافیک رده بالای ایسوس با نام ROG POSEIDON GTX 1080TI مراسم را ادامه داد:

" آب، باد یا هردو حالا می تواند تراشه گرافیکی شما را در کارت گرافیک ROG POSEIDON GTX 1080TI خنک کند!  استفاده از آخرین فناوری های ایسوس، طراحی جدید خنک کننده DirectCU H2O، سبک جدید نورپردازی در این کارت گرافیک، استفاده از فن های با دوام و دارای گواهی ضد نفوذ IP5X، تنها بخشی از ویژگی های جذاب این کارت گرافیک است..."

در پایان وی با اشاره به اینکه محصولات جدید در بازار ایران هم اکنون موجود هستند مراسم را به پایان رسانید.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟