کاهش تعرفه ترافیک داخلی
02/02/1396 - 21:38
ایرانسل هم اینترنت داخلی را نیم‌بها کرد
امروز صبح همراه اول تعرفه ترافیک داخلی روی سایت‌های پربازدید را نیم‌بها کرد و اکنون نوبت به ایرانسل رسیده است که اینترنت داخلی برای برخی سایت‌ها را ۵۰ درصد کاهش دهد.

1606683296_1_0.gif

سرویس‌دهنده‌های اینترنت باید تعرفه اینترنت داخلی روی شبکه ملی اطلاعات را به ۵۰ درصد کاهش دهند. این مصوبه برای تمامی سرویس‌دهنده‌ها ابلاغ شده است و اکنون کم‌کم شاهدیم که اپراتورها دست به کار شدند تا این مصوبه را اجرایی کنند. امروز صبح خبر کاهش ۵۰ درصدی تعرفه اینترنت داخلی همراه اول را منتشر کردیم و اکنون توجه شما را به اطلاعیه شرکت ایرانسل جلب می‌کنیم:

ایرانسل در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف حمایت از تولید محتوای داخلی پس از راه‌اندازی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، تعرفه مصرف آزاد اینترنت را برای دریافت محتوای شماری از وب‌سایت‌ های ایرانی به نصف کاهش داد. مشترکان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، ایرانسل، می‌‌توانند از این پس برای دریافت محتوای شمار قابل توجهی از وب‌‌سايت‌‌های داخلی، نصف تعرفه مصرف آزاد اینترنت را بپردازند.

فهرست وب‌سایت‌های مورد اشاره، در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل مشاهده است.

ایرانسل در همین راستا، يك بسته ويژه اینترنت همراه نیز طراحی كرده است. این بسته در حال حاضر برای مشترکان اعتباری در دسترس قرار دارد و به زودی در اختیار مشترکان دائمی نیز قرار خواهد گرفت‌.

مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند با خرید این بسته، یک گیگابایت ترافیک ویژه دریافت محتوای وب‌سایت‌های ایرانی و پنج گیگابایت ترافیک برای وب‌سایت‌های بین‌المللی در اختیار داشته باشند.

فعال‌سازی این بسته ماهانه با شماره‌گیری کد دستوری #1*11*5*555* (ستاره 555 ستاره 5 ستاره 11 ستاره 1 مربع) امکان‌پذیر است.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟