تعرفه نیم‌بها برای سایت‌های پربازدید داخلی
اینترنت همراه اول برای داخل کشور ۵۰ درصد ارزان شد
با استفاده از اینترنت همراه اول می‌توانید سایت‌های پربازدید ایرانی را با کاهش تعرفه ۵۰ درصدی بازدید کنید. ۲۱۰ سایت داخلی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان پربازدیدترین سایت‌های ایرانی انتخاب شدند.

1606683296_1_0.gif

پس از آنکه شرکت ارتباطات زیرساخت تعرفه و پهنای‌باند برای ترافیک داخل کشور را نیم‌بها کرد؛ اکنون نوبت به سرویس‌دهنده‌های اینترنت و اپراتورهای موبایل رسیده است که اینترنت داخلی را ارزان کنند. 

مطلب پیشنهادی

امسال ۸۰۰ شهر ایران زیر پوشش 4G می‌روند
نسل سوم موبایل به تمام شهرهای ایران می‌رسد

شرکت ارتباطات سیار ایران طی یک بیانیه اعلام کرد تعرفه اینترنت و ترافیک داخلی برای سایت‌های پربازدید داخل ایران نیم‌بها و ۵۰ درصد ارزان شده است. همراه اول این تصمیم را در راستای اجرای سیاست‌ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و رونق بخشیدن به محتوای ایرانی و فارسی و توسعه کسب‌وکارهای بومی عنوان می‌کند. 

براساس تصمیم جدید همراه اول، تعرفه آزاد اینترنت همراه مشترکین برای بازدید از ۲۱۰ سایت پرمراجعه ایرانی (براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) با تخفیف ۵۰ درصدی محاسبه خواهد شد. این تعرفه از ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۶ اجرایی شده است. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خبر و مشاهده اسامی و آدرس‌های IP سایت‌های پرمراجعه ایرانی می‌توانند به پرتال همراه اول مراجعه کنند. 

ایسوس

نظر شما چیست؟