سال نو بر اهالی شبکه مبارک باد
30/12/1395 - 14:35
نوروز ۹۶ مبارک؛ به‌یادماندنی با ماهنامه و سایت شبکه
ماهنامه و سایت شبکه سال جدید شمسی و نوروز باستانی را به تمامی ایرانیان در سراسر جهان و به‌خصوص خوانندگان و اهالی شبکه تبریک می‌گوید و برای‌شان بهترین و رنگی‌ترین آرزوها را از خداوند بزرگ خواستار است.

1606683296_1_0.gif

دوست داریم امسال، نوروزی متفاوت را برای اهالی شبکه رقم بزنیم. علاقه‌مندانی که می‌خواهند ایام تعطیلات را با سایت شبکه همراه باشند؛ می‌توانند برای تمام روزهای خود برنامه‌ریزی کنند تا حسابی از گشت و گذار در دنیای فناوری لذت ببرند. در ۱۳ روز نوروز ۱۳۹۶ با انواع محتواهای متنی، تصویری، ویدیویی، پادکست و کتاب‌های الکترونیکی میزبان خوانندگان عزیز خواهیم بود. 

هر روز یک نرم‌افزار موبایل جذاب مناسب ایام نوروز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا دانلود و استفاده کنید. ترفندهای نرم‌افزارهایی مانند تلگرام و گوگل الو را به شما آموزش می‌دهیم و به سراغ ویندوز ۱۰ و وای‌فای خواهیم رفت و رموز کار با آن‌ها را آموزش خواهیم داد.

مقالات جذاب موفقیتی و کارآفرینی، معرفی بازی‌های موبایل و بهترین بازی‌های سال در کنار انواع مطالب علمی و فنی هر روزه روی سایت شبکه منتشر می‌شوند. 

درباره پهبادهای عجیب و غریب ساخته شده در دنیا، خودران‌ها، روترهای بی‌سیم و ترفندهای شبکه با شما سخن خواهیم گفت و ویدیوها و گالری عکس‌هایی از چهارگوشه دنیا برایتان انتخاب می‌کنیم.

علاقه‌مندان به دنیای گجت‌ها و گوشی‌های موبایل نیز هر روزه می‌توانند خبرهای جدید را به همراه مقایسه‌ها و آموزش‌های ویژه دنبال کنند. 

ممکن است در طول سال فرصت نکرده باشید برخی مطالب سایت شبکه یا ماهنامه شبکه را دنبال کنید. تصمیم داریم در ایام نوروز برخی از این مطالب را به صورت دسته‌بندی‌شده در اختیار شما قرار بدهیم تا راحت‌تر و جمع و جور استفاده و مطالعه کنید و برای درس و کارتان سود ببرید. 

برای شروع می‌توانید ویژه‌نامه نوروزی ماهنامه شبکه را از لینک زیر دریافت کنید:

مشاهده فهرست مطالب و دانلود ویژه‌نامه نوروزی ماهنامه شبکه

همچنین برای گوش دادن به پاکست‌های ماهنامه شبکه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

پادکست‌های ماهنامه شبکه را از اینجا گوش کنید

سایت شبکه در سال ۱۳۹۵ چندین کتاب الکترونیکی رایگان در موضوع‌های مختلف منتشر کرد. برای مشاهده و دانلود رایگان این کتاب‌های الکترونیکی به لینک زیر مراجعه کنید. برای دسترسی به این کتاب‌های الکترونیکی کافی است عضو سایت شبکه باشید:

دانلود رایگان کتاب‌های الکترونیکی سایت شبکه

در سالی که گذشت ۱۱ موضوع به طور ویژه در ماهنامه شبکه بررسی و در قالب پرونده ویژه منتشر شدند. این ۱۱ موضوع ویژه را می‌توانید از لینک زیر مشاهده و هرکدام را نیاز داشتید، تهیه کنید:

پرونده ویژه‌های سال ۱۳۹۵ ماهنامه شبکه

هر روز در اولین فرصت به سایت شبکه سری بزنید تا بهترین بهره را از ایام تعطیلات برده باشید و نوروزی متفاوت را تجربه کنید. 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟