تا ۵۰۰ هزار ریال به مناسبت آغاز سال نو
25/12/1395 - 19:20
همراه اول به تمامی مشترکین خود عیدی می‌دهد
همراه اول در طرحی به نام «عیدی اول از همراه اول» می‌خواهد به تمامی مشترکان سیم کارت‌های دایمی و اعتباری خود تا سقف ۵۰۰ هزار ریال عیدی بدهد.

1606683296_1_0.gif

همراه اول به مناسبت آغاز سال نو خبر رسمی درباره عیدی به تمامی مشترکان خود روی سایت‌اش قرار داده است. در این خبر آمده است: «همراه اول به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت از ۱۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می دهد.»
 در طرح نوروزی همراه اول که از یکم فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۶ اجرا می شود، برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، پس از ثبت‌نام، یکی از ۵ مبلغ در نظر گرفته شده کاملاً به صورت تصادفی فعال می شود. این عیدی به صورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترک می‌تواند برای مکالمه (داخل شبکه)، پیامک (داخل شبکه) و اینترنت با تعرفه آزاد، از آن استفاده کند. 
 همراه اولی‌ها می توانند در بازه زمانی اعلام شده، از طریق شماره‌گیری یک کد دستوری، به‌صورت رایگان در این طرح ثبت‌نام کرده و ازعیدی اپراتور اول که به‌صورت اعتبار داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.
 گفتنی است ثبت‌نام و دریافت عیدی تنها برای یک بار و فقط در ایام نوروز امکان‌پذیر است و مهلت استفاده از آن از زمان فعال‌سازی تا پایان روز ۱۳ فروردین است.
مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می‌توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟