درس‌افزار آزاد شریف
مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف آغاز به‌کار کرد
یکی از راهکارهای موثر و کاربردی آموزش و انتقال علوم مختلف دانشگاهی به علاقمندان، راه‌اندازی سایت‌های آموزش الکترونیکی و همچنین تولید محتوای ویدئویی/آموزشی در کشورها است. خوشبختانه این مهم در ایران هم مد نظر قرار گرفته و دانشگاه صنعتی شریف نسخه آزمایشی مرکز آموزش‌های الکترونیکی را تحت عنوان «درس‌افزار آزاد شریف» برای استفاده عموم علاقمندان راه‌اندازی کرده است.

1606683296_1_0.gif

در حال حاضر در مرکز آموزش‌های الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف آموزش‌های الکترونیکی با 8 دانشکده، 56 استاد و 106 دوره فعالیت می‌کند و دانشکده‌های آن شامل مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، فیزیک، مدیریت و اقتصاد، علوم ریاضی، مهندسی عمران و مهندسی هوا‌فضا به صورت جلسات ویدئویی می‌باشد. همچنین در هر یک از گروه‌های فوق، بخش‌هایی چون درباره دوره، مدرس، فیلم جلسات درس، یادداشت‌های کلاسی، تمرین‌‌های درس و درس‌های مشابه وجود دارد.

درس‌افزار آزاد شریف هم‌اکنون مراحل آزمایشی خود را پشت سر می‌گذارد و در مراحل بعدی، دانشکده‌ها و دروس دانشگاهی بیشتری نیز به آن افزوده خواهد شد. اگر تمایل دارید تا به صورت مجازی در کلاس درس اساتید مجرب حضور داشته و از آن استفاده کنید، می‌توانید به سایت مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنید.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟