در نمایشگاه الکامپ 2016 صورت می‌گیرد:
خدمات دولت الکترونیکی بر بستر تلفن همراه معرفی می‌شوند
روز گذشته نصراله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در نشست خبری معرفی سالن دولت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ 2016 از معرفی خدمات دولت الکترونیک بر بستر تلفن همراه در الکامپ امسال خبر داد.

جهانگرد با بیان این که در نمایشگاه امسال، دو گروه فعالیت سامان داده شده‌اند گفت: «افزون بر ۲۷۰ شرکت نوپا و استارت‌آپ با مشارکت دولت و بخش خصوصی در این نمایشگاه حضور دارند که می‌توانند زمینه‌ای برای رشد و حمایت از نوآوری‌ها در صنعت فناوری اطلاعات کشور را رقم بزنند. در الکامپ امسال، نمونه مقدماتی ارائه خدمات دولت الکترونیکی بر بستر تلفن همراه در معرفی می‌شود و ما به دنبال افزایش سهم فناوری اطلاعات در سبد خانوار و اقتصاد کشور هستیم.»

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه در سالن دولت الکترونیک نیز بخش دولتی به صورت یکپارچه امکان عرضه خدمات دولت الکترونیک را برای شهروندان فراهم می‌کند تاکید کرد: «این نمایشگاه نمونه مقدماتی ارائه خدمات در بستر دولت الکترونیک و دولت موبایل را فراهم می‌کند تا در نهایت شاهد شکل‌گیری دولت هوشمند در کشور باشیم. هم‌اکنون حدود ۱۱۲ دستگاه به پرتال دولت الکترونیک متصل هستند و حدود ۸۰ دستگاه نیز بصورت مکانیزه، خدمات الکترونیک ارائه می‌کنند.»

 

ایسوس

نظر شما چیست؟