توسط متخصصان ایرانی
نرم‌افزار ایرانی برای اشتراک‌گذاری دسکتاپ ساخته شد + لینک دانلود
بدون شک تاکنون با نرم‌افزارهای به اشتراک‌گذاری محیط دسکتاپ کامپیوتر برخورد کرده‌اید. نرم‌افزارهایی چون Team Viewer،Remote Desktop Sharing و Magic Desktop شناخته شده‌ترین نرم‌افزارهای اشتراک‌گذاری دسکتاپ هستند. اما به تازگی محققان ایرانی موفق شدند تا نرم‌افزار اشتراک‌گذاری دسکتاپی طراحی کنند که تمامی مراحل ساخت آن در داخل صورت گرفته و نسبت به نمونه‌های خارجی از کیفیت بهتری برخوردار است.

1606683296_1_0.gif

شاهین عشایری، عضو تیم طراحی My Webmachin درخصوص این پروژه گفت: «این دسته از محصولات در حوزه نرم‌افزار بسیار استراتژیک و دارای اهمیت هستند، به طوری که موجب شده‌اند تا شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی، دست به دامان شرکت‌های خارجی شده و هزینه‌های هنگفتی را نیز متحمل شوند که برخی از آن‌ها به خاطر مسائل سیاسی از جمله تحریم و کارشکنی غربی‌ها نتیجه خوبی به همراه نخواهند داشت. نرم‌افزاری که ما طراحی کرده‌ایم، myWebMachine نام دارد، به صورت کامل در ایران تولید شده و از صفر تا صد تکنولوژی‌های آن داخلی است. هدف از ساخت آن علاوه بر رفع نیازهای داخلی، صادرات نیز بوده است و به خاطر مسائل بین‌المللی تا به امروز موضوع پیاده‌سازی آن توسط نیروهای متخصص داخلی در رسانه‌ها به میان نیامده بود و جالب اینجا است که به دلیل ساختار قابل توجه و برتری تکنولوژیکی برخی از شرکت‌های خارجی برای رفع چالش‌هایشان این محصول را برگزیده‌اند و در حال استفاده از آن هستند.»

عشایری ادامه داد: «از خصوصیات منحصر به فرد این نرم‌افزار، امکان سفارشی‌سازی آن مطابق با نیازهای مشتری است که خودش را از تمامی محصولات مشابه متمایز می‌کند. مشاهده ویژگی‌ها و استفاده رایگان این محصول برای کاربران ایرانی در سایت www.myWebMachine.de قابل دسترسی است.»

همچنین علاقمندان می‌توانند این نرم‌افزار را به صورت مستقیم از سایت شبکه دانلود کنند:
 

 

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟