در دانشگاه امیرکبیر صورت می‌گیرد
برگزاری دومین کنفرانس پردازش سیگنال و سیستم‌های هوشمند ایران
دومین کنفرانس بین‌المللی پردازش سیگنال و سیستم‌های هوشمند (ICSPIS۲۰۱۶) در روزهای آینده در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود. قرار است در این کنفرانس، شبکه‌های کامپیوتری، بینایی ماشین و پردازش تصویر و سیگنال مورد بررسی قرار گیرد.

1606683296_1_0.gif

کریم فائز، دبیر علمی این کنفرانس تعداد مقالات ارسال شده به اولین کنفرانس را ۸۰ مقاله ذکر کرد و گفت: «در دومین کنفرانس ۲۰۰ مقاله ارسال شده که از این تعداد ۸۸ مقاله برای ارائه انتخاب شده است. از این تعداد ۵۶ مقاله به صورت شفاهی و ۳۲ مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود. به‌کارگیری زبان پایتون در یادگیری ماشین و پردازش تصویر، آموزش ویراستار متن، مهندسی نرم‌افزار نهفته و حوزه‌های دانش مرتبط با آن، آزمایش نفوذ و جمع‌آوری اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری و بکارگیری نرم‌افزار «مطلب» برای پردازش تصویر عناوین کارگاه‌های آموزشی این کنفرانس است.»

مطلب پیشنهادی

اینترنت ۲۰ مگابیت برای روستاهای بزرگ ایران

دبیر دومین کنفرانس پردازش سیگنال تاکید کرد: «در این کنفرانس درخصوص موضوعاتی چون سیستم‌های هوشمند،‌ شبکه‌های الکتریکی هوشمند، شبکه‌های کامپیوتری، بینایی ماشین، تحلیل و بازشناسی الگو، داده‌کاوی، محاسبات نرم، پردازش سیگنال، پردازش تصویر، پردازش صوت و گفتار و پنهان‌سازی داده‌ها بحث و تبادل نظر خواهد شد. همچنین در اختتامیه این کنفرانس، از مقالات برتر تقدیر خواهد شد.»

دومین کنفرانس بین‌المللی پردازش سیگنال و سیستم‌های هوشمند از ۲۳ لغایت ۲۵ آذرماه جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار می‌شود.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟