در نشست هم‌اندیشی با شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر عنوان شد:
دو برند «الکام‌استارز» و «الکام‌گیمز» به نمایشگاه الکامپ 2016 اضافه می‌شوند
با هدف ایجاد فضای تعاملی در سالن استارت‌آپ‌های بیست‌ودومین نمایشگاه الکامپ، نشست هم‌اندیشی با شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار شد. در این نشست، شاهین طبری رئیس کمیسون نرم‌افزار سازمان نصر تهران از افزوده شدن دو برند به الکامپ امسال خبر داد.

1606683296_1_0.gif

در این نشست ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم، شاهین طبری رئیس کمیسون نرم‌افزار سازمان نصر تهران، صائبه سلوکی عضو کمیته اجرایی و سرپرست دبیرخانه این سازمان و با مشارکت جمعی از شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر حضور داشتند.

ناصرعلی سعادت ضمن قدردانی از حاضران در نشست، به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم پرداخت و درخصوص استارت‌آپ‌ها گفت: «در سازمان نظام صنفی معتقدیم کسب‌وکارهای نوپا و استارت‌آپ‌های فعلی، فعالان بزرگ آینده این صنعت هستند و مهمترین نقش را در این زنجیره ایفا می‌کنند. در همین راستا این نشست را به منظور هم‌اندیشی با شرکت‌های شتابدهنده و سرمایه‌گذاران خطرپذیر برگزار کردیم تا زمینه برای حمایت این گروه از فعالان هموار شود.»

در ادامه باقربحری، سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ، با اشاره به اینکه صنعت بازی و استارت‌آپ‌ها آینده صنعت فاوا را می‌سازند، گفت: «باید امروز بذری را بکاریم تا در آینده از آن بهره‌برداری کنیم. ایده اختصاص یک سالن به استارت‌آپ‌ها و اجرای موفقیت‌آمیز آن حتی نمایشگاهی مانند جیتکس را هم ترغیب کرد تا در این دوره، کسب‌وکارهای نوپا را در سالن بزرگی جمع کند. در داخل کشور هم پس از الکامپ پارسال تمامی نمایشگاه‌ها و همایش‌ها بخشی را با این عنوان داشتند، این دستاورد بزرگی برای الکامپ و سازمان به شمار می‌رود.»

اما شاهین طبری با بیان اینکه قصد داریم دو برند «الکام‌استارز» و «الکام‌گیمز» را به نمایشگاه الکامپ امسال معرفی کنیم افزود: «سال گذشته کاری را شروع کردیم و تعدادی استارت‌آپ‌ به دور یکدیگر جمع شدند. به عنوان مخاطب بازدیدکننده کمتری داشتیم و اغلب فعالان این حوزه در این سالن دیده می‌شدند؛ اما امسال می‌خواهیم اکوسیستم را به عنوان یک محیط استارت‌آپی فراهم کنیم. حضور استارت‌آپ‌ها در کنار شتابدهنده و سرمایه گذاران خطر پذیر از جمله بخش‌های این اکوسیستم به شمار می‌رود.»
 

ایسوس

نظر شما چیست؟