مرکز خدمات پس از فروش «حامی» در مشهد افتتاح شد
پس از فروشگاه‌های بازار موبایل و عباس‌آباد در تهران و همچنین مراکز اصفهان، تبریز و شیراز، شرکت حامی دو مرکز خدماتی خود را در مشهد و به صورت همزمان افتتاح کرد. این آغاز بکار در مراسمی با حضور رامین سلطانی مدیرعامل شرکت حامی، تریستان تانگ مدیرکل خدمات شرکت هوآوی، حمید شاهرخ‌‌‌نیا مدیر ارشد سرویس هوآوی، افشین اکبری رئیس اتحادیه موبایل، محمدباقر زارعیان دبیر اتحادیه موبایل و محمود بنانژاد رئیس اتحادیه IT و همچنین جمعی از فعالان حوزه موبایل و IT در مشهد صورت گرفت.

1606683296_1_0.gif

شعبه ASC-E مرکز سرویس اختصاصی محصولات موبایل و تبلت «هوآوی» و شعبه دیگر ارائه‌دهنده سرویس مولتی برند، ازجمله گوشی‌های ایسوس سری زنفون است. در حال حاضر بعد جغرافیایی پوشش‌دهنده این دو شعبه در مشهد شامل استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی است؛ اما در آینده و با توجه به نیاز بازار و لزوم گسترش مراکز، شعبه‌های مستقلی در شهرهای دیگر استان افتتاح خواهند شد.

رامین سلطانی، مدیرعامل شرکت حامی درخصوص جذب نیروی انسانی بومی در مراکز مشهد اظهار داشت: «تاکنون سیاست شرکت حامی در گسترش شبکه خدماتی، بکارگیری نیروهای بومی، اشتغال‌زایی در منطقه و آموزش و به‌روزرسانی مداوم دانش فنی نیروها بوده است. در هریک از دو شعبه مشهد، پنج پرسنل از میان متخصصان استانی گزینش ‌شده‌اند که با توجه به حجم عملیات و نیاز بازار، تعداد آن‌ها افزایش خواهد یافت. اگرچه پرسنل حامی از میان نیروهای متخصصی انتخاب می‌شوند که از تجربه مفید و مرتبط نیز برخوردارند؛ اما زیر نظر کارشناسان برجسته حامی آموزش دیده‌اند تا به سطح استاندارد موردنظر برسند.»

شرکت حامی از تیمی حرفه‌ای شامل متخصصان و کارشناسان خبره که تجربه کار با شرکای بین‌المللی را نیز دارند، تشکیل شده و به دنبال ارتباطی مؤثر با مصرف‌کنندگان است. شرکت «حامی» رضایت مصرف‌کنندگان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌ و در تلاش برای کاهش فاصله فیزیکی و مجازی خود با آن‌هاست و به این منظور تاکنون 150 نقطه جمع‌آوری محصول، برای مشتریان خود در نظر گرفته است.  در حال حاضر شرکت حامی، 70 درصد از تعمیرات را در همان روز و بیش از 99.9 درصد را ظرف 72 ساعت انجام می‌دهد. گفتنی است خدمات پس از فروش موبایل و تبلت هوآوی (Huawei) و همچنین گوشی‌های ایسوس سری زنفون (ASUS Zenfone)، به‌طور انحصاری در اختیار شرکت حامی است و مراکز فعال این شرکت از زمان راه‌اندازی تاکنون به‌طور میانگین ماهانه به بیش از سه‌هزار نفر از مصرف‌کنندگان این دو برند خدمات ارائه کرده‌اند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟