یک هفته با بهترین مطالب سایت شبکه باشید!
۱۰ مطلب پربازدید هفته گذشته سایت شبکه: موبایل، خودرو و تجهیزات پلیس ایرانی
در هفته‌ای که گذشته مطالبی با رنگ و بوی ایران بازدید بیشتری داشتند و جزو پربازدیدترین مطالب سایت شبکه بودند. معرفی خودروهای ایرانی که قرار است به‌زودی وارد بازار شوند، اخبار مخابرات و قبض تلفن ثابت، نمایشگاه تجهیزات پلیس «ایپاس» و موبایل‌های ایرانی همگی پربازدیدهای سایت شبکه هستند.

۱۵ راز زبان بدن افراد موفق

بدن ما زبان مخصوص خودش را دارد و الفاظ آن همیشه محبت‌آمیز نیستند. زبان بدن شما به احتمال زیاد بخش جدایی‌ناپذیر وجود شما است، تا جایی که ممکن است حتی فکرش را هم نکنید. پس اگر تاکنون به فکر زبان بدن خود نبوده‌اید، وقت آن رسیده کاری کنید چون ممکن است در حرفه‌تان تاثیر منفی بگذارد.

با این شاخک‌ها وای‌فای را ببلعید!

یکی از دردسرهای کاربران برای استفاده از وای‌فای سریع‌تر، به‌روزرسانی کامپیوتر شخصی یا نوت‌بوک به نسل جدید شبکه‌های بی‌سیم 802.11ac است. روترهای AC به طور گسترده‌ای بازار شبکه را در انحصار گرفته‌اند و سازمان‌ها و کسب‌وکارها از این محصولات استفاده می‌کنند. کاربران خانگی نیز مایل هستند برای سرعت بیشتر، روترهای AC تهیه کنند، اما ممکن است کارت شبکه بی‌سیم کامپیوتر یا نوت‌بوک‌شان این استاندارد را پشتیبانی نکند. راهکار ایسوس در این زمینه محصول USB-AC68 است.

رویکردها و تازه‌های طراحی وب با تمرکز بر وردپرس

طراحی وب پیوسته در حال تغییر و تحول است و این موضوع هنگامی‎ که صحبت از وردپرس در میان باشد، مصداق بیشتری پیدا می‎کند. به همین دلیل هر چه امکانات و افزونه‎های بیشتری برای افزایش کارایی و زیبایی این فریم‎ورک معروف و محبوب معرفی می‎شود، آن را بیشتر به منبع اصلی در روند طراحی وب‌سایت تبدیل می‎کند. در این مقاله بیشترین گرایش‌ها در روند پیشرفت طراحی وب به‌ویژه در وردپرس را در سال 2016 بررسی می‌کنیم و نگاهی اجمالی به برخی از شاخص‎ترین آن‌ها می‌اندازیم.

سه چرخه تویوتا مشکل ترافیک را حل می‌کند + گالری عکس

یکی از جلوه‌های هیجان‌انگیز در صنعت خودروسازی؛ آینده موبیلیتی است و بسیاری از سازندگان در تلاش هستند تا ویژگی‌های بیشتری را به نمایش بگذارند و قابلیت‌های تازه‌ای را اکتشاف کنند. از همین‌ رو؛ بسیاری از آن‌ها روش‌های خلاقانه و در برخی مواقع عجیب را برای روبرو شدن با این چالش انتخاب کرده‌اند.

مکالمه با تلفن ثابت اجباری شد!

اوایل تابستان بود که بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، هزینه یک پالس مکالمه با تلفن ثابت از دقیقه‌ای 30 به 40 ریال افزایش یافت تا بخشی از هزینه‌های شرکت مخابرات تعدیل یا تامین شود. اما درج ردیفی در همین مصوبه که از اول مرداد‌ماه در سیستم بیلینگ مخابرات لحاظ شده است، مبلغ را به قبوض تلفن ثابت مردادماه و شهریورماه مشترکان اضافه کرده است.

معرفی چهار گوشی موبایل برتر ایرانی

شرکت ایرانی جی‌ال‌ایکس (GLX) هم اکنون چندین گوشی هوشمند متنوع را روانه بازار کرده است. گوشی‌های هوشمند این برند ایرانی را می‌توان به دو دسته کلاسیک و مدرن‌تر تقسیم‌بندی کرد. ما در این مقاله قصد داریم که به معرفی چهار نمونه از گوشی‌های برتر شرکت جی ال ایکس بپردازیم. با مجله شبکه همراه باشید.

خودروی زیبای «سئات تولیدو» وارد بازار ایران می‌شود + قیمت و عکس

در سال 87 شرکت پیشگامان مجوز ورود اتوموبیل‌های اسپانیایی لئون، آلتئا و تولیدو از سری خودروهای سئات را دریافت کرد؛ اما به دلایل مختلف با استقبال بازار ایران مواجه نشد. اما در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد کیهان موتور آریا تصمیم دارد تا محصولات سئات را وارد بازار ایران کند.

گالری عکس: جدیدترین تجهیزات پلیس ایران در نمایشگاه «ایپاس 2016»

پانزدهمین نمایشگاه بین‌الملی «ایپاس 2016» از 26 مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) کار خود را آغاز کرده است. اگرچه همزمانی با نمایشگاه جیتکس 2016 موجب شده تا ایپاس امسال بازدید‌کننده کمتری را نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد؛ اما بدون تردید این نمایشگاه بزرگترین رویداد کشور در حوزه دستاوردها و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی است. اگر فرصت نکرده‌اید تا از این نمایشگاه دیدن کنید، با دوربین خبرنگار شبکه همراه شوید تا در جریان کم‌و‌کیف ایپاس 2016 قرار بگیرید.

چگونه گلکسی نوت ۵ را به گلکسی نوت ۷ تبدیل کنیم!

کاربران گلکسی نوت 5 سامسونگ به این مقاله توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که در جریان این مقاله به آموزش نحوه پیاده‌سازی و استفاده از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد فبلت گلکسی نوت 7 در گلکسی نوت 5 می‌پردازیم. اگر تمایل دارید که استفاده از قابلیت‌های نوت 7 را در گلکسی نوت 5 تجربه کنید با سایت شبکه همراه باشید.

دانلود کنید: اپلیکیشن بازیابی رمزعبور مودم و روتر + آموزش

برای ورود به تنظیمات روتر وای‌فای خود نیاز به کلمه کاربری و رمز عبور دارید. هر روتر یک رمز عبور اولیه دارد که ممکن است در هنگام نصب توسط شما یا نصاب اینترنت عوض شده باشد و بعد به مرور زمان فراموش شود. ما در ادامه ابزاری معرفی می‌کنیم که در کمتر از چند ثانیه رمز عبور مودم یا روتر شما را پیدا می‌کند.

ایسوس

نظر شما چیست؟