سرویس کنفرانس سه نفره تلفن ثابت راه‌اندازی شد
با یک خط تلفن ثابت در یک لحظه با سه نفر صحبت کنید + آموزش
شرکت مخابرات استان تهران به تازگی سرویس «مکالمه کنفرانس سه نفره» را راه‌اندازی کرده که مشترکان بتوانند در هر لحظه با دو یا سه نفر به شکل همزمان صحبت کنند.

1606683296_1_0.gif

شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرده که مشترک این سرویس می‌تواند در یک لحظه با دو الی سه مشترک دیگر به صورت همزمان مکالمه کند.

این شرکت مراحل استفاده از این سرویس را بشرح ذیل اعلام کرده است:

- ابتدا گوشی تلفن خود را برداشته و پس از شنیدن بوق آزاد (از چپ به راست) کد #70* را وارد کنید.
- پس از شنیدن مجدد بوق آزاد، شماره اولین مشترکی را که می‌خواهید شماره‌گیری کنید و پس از مکالمه با وی در صورتی که قصد دارید نفر بعدی را به مکالمه وارد کنید، با زدن روی دکمه Flash مشترک اول را پشت خط گذاشته که در این حالت برای او موزیک ارسال خواهد شد. پس از دریافت بوق آزاد، با اعمال کد #۷۰* با مشترک ارتباط برقرار کنید. برای اینکه هرسه مشترک بتوانند با یکدیگر مکالمه نمایند در صورتیکه یکی از شماره هایی که گرفته اید اشغال بود، می توانید با زدن دکمه Flash (قلاب گوشی) و شنیدن بوق آزاد مجدداً کد #70* را اعمال کنید.

شایان ذکر است که این سرویس‌ها به صاحب امتیاز تلفن و یا قائم مقام قانونی وی واگذار می‌شود. همچنین هزینه سرویس مکالمه کنفرانس براساس تعرفه مصوب بوده و فقط مشترکینی که دارای دستگاه تلفن با توانایی شماره‌گیری TONE هستند می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعال‌سازی و غیرفعال کردن سرویس‌های مذکور به مراکز مخابراتی مربوط مراجعه کرده یا با شماره ۲۰۹۰ تماس بگیرید.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر Hasti
Hasti

با عرض سلام تلفن من بعد از زدن کد دیگه بوق آزاد پخش نمیکنه چرا؟