یک هفته با بهترین مطالب سایت شبکه باشید!
۱۰ مطلب پربازدید هفته گذشته سایت شبکه: جدیدترین خودروهای ایران و جهان
این هفته را بی‌شک باید به نام خودرو و خودرودوستان سند بزنیم. نمایشگاه معروف خودروی پاریس در کنار چندین مراسم رونمایی خودرویی داخلی باعث شد بهترین مطالب هفته یک طرفه در اختیار موضوع‌های خودرویی باشد. اما چه مطالبی پربازدید شدند:

1606683296_1_0.gif

با جدیدترین پژوی ایران‌خودرو بیشتر آشنا شوید + قیمت و عکس

در تابستان و نمایشگاه خودروی مشهد بود که شرکت بزرگ ایران خودرو خبر از تولید و عرضه پژو ۵۰۸ در ایران داد و یک قیمت حدودی از این خودروی سدان بزرگ و به‌روز دنیا اعلام کرد. به‌زودی این خودرو را در خیابان‌ها و جاده‌های ایران خواهیم دید و شاید علاقه‌مندش شویم. پس بهتر است کمی اطلاعات بیشتری درباره پژو ۵۰۸ داشته باشیم. 

افسردگی کاربران شبکه‌های اجتماعی

محققانی از دانشگاه هاروارد و Vermont با استفاده از روش جدیدی مبتنی بر یادگیری ماشینی، موفق شده‌اند با بررسی عکس‌هایی که کاربران اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند، نشانه‌های اولیه افسردگی را در آن‌ها بیابند؛ به طوری که با دقت 70 درصد، توانستند کاربرانی را که افسردگی آن‌ها از نظر کلینیکی تأیید شده است، از سایر کاربران بازشناسند.

۵ خودروی برتر نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ + گالری عکس

نمایشگاه خودروی پاریس با زرق‌وبرق و اتومبیل‌های زیبا و مسحورکننده‌اش به پایان رسید. حالا همه کارشناسان و خبره‌های این صنعت سعی دارند تا با مرور اتفاقات چند روز اخیر و همه رونمایی‌هایی که صورت گرفت بهترین‌های این رویداد باشکوه را از نگاه خودشان انتخاب کنند. سایت اینترنتی اتوبلاگ هم تصمیم گرفت تا مانند هر سال این سنت را به‌جا بیاورد و پنج اتومبیل برگزیده و محبوب‌اش را انتخاب نماید.

با این ۸ کار دل مدیرتان را به دست بیاورید!

اگر مقاله چگونه یک رزومه‌ حرفه‌ای برای استخدام بنویسیم؟ را مطالعه کرده باشید، به یاد دارید که در آن مقاله به معرفی نکاتی پرداختیم که باعث می‌شوند، روزمه قدرتمندی را آماده کنید. اما در این مقاله در نظر داریم، نکاتی را برای شما تشریح کنیم که مورد توجه کارفرمایان است. این مقاله به جویندگان کار کمک می‌کند تا سطح مهارت‌های حرفه‌ای خود را افزایش دهند و همچنین به کارفرمایان نیز کمک می‌کند تا معیار خود برای استخدام افراد را هدفمند سازند.

ایران خودرو فروش H30 کراس با قیمت عالی را شروع کرد + مشخصات و عکس

ایران خودرو از چند ماه پیش شروع به پیش‌فروش خودروی دانگ‌فنگ چینی اچ‌سی کراس کرده بود اما از ابتدای این هفته قیمت نهایی و شرایط خرید و تحویل اعلام شد و دعوت‌نامه‌ها برای افرادی که پیش‌ثبت‌نام کردند؛ ارسال شده است.

یک کوپه اسپورت برای رقابت با پورشه وارد بازار می‌شود + گالری عکس

شرکت Mercedes-AMG روز پنج‌شنبه گذشته یک مدل کانورتیبل از اتومبیل اسپورت GT را در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 رونمایی کرد. در این رویداد دو مدل از این اتومبیل معرفی شدند: یک GT Roadster و یک مدل قوی‌تر GT C Roadster.

چرا ایرانی‌ها بهتر است آيفون ۷ خریداری نکنند؟

آیفون‌های اپل محصولات فوق‌العاده باکیفیت و پرطرفداری هستند، اما این موضوع دلیل بر این نمی‌شود که آیفون‌ها برترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار باشند! ما در این مقاله 5 دلیل قانع کننده را ارائه می‌کنیم که نشان می‌دهند خرید آیفون‌های اپل حداقل برای ما ایرانی‌ها انتخاب مناسبی نخواهد بود.

چرا فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و گوگل با هم متحد شدند؟

فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و گوگل گردهم آمده‌اند تا سازمانی موسوم به Partnership on AI را تاسیس کنند. سازمانی که در زمینه‌های مختلف فنی و فرهنگی به پیشبرد هوش مصنوعی کمک خواهد کرد.

بی‌ام‌و زیباترین کراس اوور دنیا را معرفی کرد + گالری عکس

بی‌ام‌و برای نمایشگاه خودروی پاریس از یک اتومبیل Crossover که شبیه به کوپه ساخته شده رونمایی کرد تا ترکیب محصولات این شرکت چشم‌گیرتر شود. شاید برای خیلی از دنبال‌کننده‌های اخبار خودروها؛ معرفی یک Crossover دیگر که از نظر طراحی و شکل ظاهری مشابه یک کوپه است کمی عجیب به‌نظر برسد اما به‌هر حال با یک مدل دیگر از برند بی‌ام‌و روبرو هستیم. بالاخره مدل مفهومی BMW X2 در این نمایشگاه ظاهر شد و به‌نظر می‌رسد که خیلی چشم‌گیرتر از چیزی است که پیش از این تصور می‌شد.

دانلود کنید: اپلیکیشن «تکیه» ویژه ایام محرم با ۲۰ هزار محتوای مالتی‌مدیا

موسسه تبیان به مناسبت شروع ایام محرم اپلیکیشن چندرسانه‌ای «تکیه» را معرفی و رونمایی کرد. این اپلیکیشن در ده بخش اصلی سعی می‌کند روزانه ۵۰۰ محتوای متنی، صوتی و تصویری در اختیار کاربران قرار دهد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟