در حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶
07/07/1395 - 15:27
ایرانسل سیم‌کارت چندشماره‌ای رونمایی کرد
شرکت ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ از سیم‌کارتی رونمایی کرد که تا ۱۰ شماره تماس موبایل را پشتیبانی می‌کند و دیگر نیازی به استفاده از سیم‌کارت‌ یا گوشی موبایل مجزا نیست!

1606683296_1_0.gif

ایرانسل می‌گوید مشترکانی که چندین شماره موبایل دارند؛ می‌توانند تمامی این شماره‌ها را روی یک سیم‌کارت فعال کنند و به صورت همزمان از این خطوط بهره ببرند. ظاهرا هر سیم کارت جدید حداکثر از ۱۰ شماره موبایل پشتیبانی می‌کند و تفاوتی ندارد این شماره‌ها اعتباری یا دایمی باشند اما باید در خود شبکه موبایل ایرانسل باشند. 

مشترکان برای استفاده از این سرویس باید شماره موبایل‌های جدید را با استفاده از کدهای دستوری و وارد کردن شماره موبایل به سیم‌کارت ایرانسل خود معرفی کنند. هزینه استفاده از این شماره‌های به طور معمولی محاسبه می‌شود و با سیم کارت‌های مجزا برای هر گوشی تلفن همراه تفاوتی ندارد. ایرانسل وعده کرده سیم‌کارت چندشماره‌ای را تا چند ماه آینده وارد بازار کند. 

ایرانسل هنوز درباره چگونگی مدیریت تماس و خطوط موبایل در این سرویس توضیح نداده است و اینکه مشترکان چگونه می‌توانند به طور همزمان چندین تماس روی شماره‌های مختلف را جواب دهند یا مدیریت کنند. 

ایسوس

نظر شما چیست؟