در ایران تلکام ۲۰۱۶
05/07/1395 - 14:52
همراه اول از فناوری «تماس وای‌فای» رونمایی کرد!
پس از ایرانسل؛ اکنون نوبت به اپراتور همراه اول رسیده تا فناوری WiFi Calling یا «تماس وای‌فای» را رونمایی کند و به طور آزمایشی مورد بررسی قرار دهد تا به‌زودی برای تمامی مشترکان فعال شود.

دیروز همراه اول در مراسم افتتاح سالن اختصاصی خود در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ و همزمان با بازدید وزیر ارتباطات از این سالن و خدمات ارایه شده توسط این اپراتور مخابراتی موبایل، از طرح «تماس وای‌فای» را به طور رسمی رونمایی کرد و در معرض بررسی عموم بازدیدکنندگان قرار داد. همراه اول می‌گوید این طرح از چند ماه پیش شروع شده و دوره آزمایشی خود را گذرانده است و اکنون به طور عمومی در دسترس بازدیدکنندگان از سالن همراه اول در نمایشگاه تلکام است. 

مطلب پیشنهادی

برای اولین بار در ایران VoWiFi با موفقیت آزمایش شد
تماس صوتی روی بسترهای داده‌ای

با استفاده از فناوری «تماس وای‌فای» هریک از مشترکان این اپراتور مخابراتی می‌توانند از هر کجای جهان با استفاده از قابلیت وای‌فای با مشترک دیگری تماس بگیرند یا به تماس‌ها جواب بدهند. کاربرانی که از وای‌فای با سرعت بالا در خانه یا محل کار خود بهره می‌برند؛ می‌توانند با این قابلیت تماس‌هایی با کیفیت بسیار بالای HD دریافت کنند. در این وضعیت؛ برای کاربرانی که خارج از ایران هستند نیز هزینه هنگفت رومینگ حذف خواهد شد. 

همراه اول وعده داده است این قابلیت را به‌زودی برای تمامی مشترکان خود فعال کند. 

ایسوس

نظر شما چیست؟