به علت ترافیک زیاد
04/07/1395 - 15:00
سایت سرشماری ایران از دسترس خارج شد + عکس
از دیروز سرشماری جمعیت ایران در سال ۱۳۹۵ آغاز شده است و در این دوره خانواده‌ها می‌توانند به صورت آنلاین در سایت سرشماری ایران اطلاعات خود را ثبت کنند ولی گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد این سایت در برخی ساعت‌های شبانه‌روز با ترافیک بالا روبرو است و هنگ می‌کند.

1606683296_1_0.gif

ممکن است وقتی به سایت سرشماری ایران به نشانی http://www.sarshomari95.ir مراجعه کنید با پیغام «در این لحظه ظرفیت مراجعه به سایت تکمیل است، لطفا در زمان دیگری مراجعه نمایید» روبرو شوید. در روز گذشته و همین طور ساعت‌های اولیه کاری امروز این سایت‌ بارها از دسترس خارج شده و با اخلال در سرویس‌دهی همراه شده است. علت این اختلال نیز ترافیک زیاد روی سایت و کمبود پهنای‌باند برای ثبت‌نام از متقاضیان است. 

مسوولان مرکز آمار ایران درباره این اختلال توضیح داده‌اند که مراجعه تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان به صورت همزمان به سایت سرشماری منجر به بروز این اخلال شده است و کسانی که به این دلیل برای شرکت در سرشماری با مشکل روبه‌رو می‌شوند بهتر است در ساعات آتی به سایت سرشماری مراجعه کرده و در سرشماری شرکت کنند.

همچنین مسوولان سرشماری بیان کرده‌اند که این اخلال با همکاری کادر فنی مرکز آمار ایران طی روزهای آتی برطرف خواهد شد.

گفتنی است؛ سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ از روز گذشته آغاز شده و تا ۲۴ مهرماه ادامه دارد و مخاطبان می‌توانند برای شرکت داوطلبانه در سرشماری الکترونیکی ۱۳۹۵ به آدرس http://www.sarshomari95.ir مراجعه کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟