به مناسبت هفدهمین سال تاسیس
تخفیف‌های ویژه دوره‌های آموزشی «کهکشان نور» در سال جدید تحصیلی
بهار علم و دانش بار دیگر از راه رسید و امروز میلیون‌ها دانش‌آموز دانشجو سال تحصیلی 95-96 را به صورت رسمی آغاز کردند. مرکز تخصصی آموزش‌های امنیت و فناوری اطلاعات کهکشان نور هم به مناسبت هفدهمین سالگرد تاسیس خود و همگام با آغاز سال تحصیلی جدید، دوره‌های خود را با تخفیف‌های ویژه برگزار می‌کند. این تخفیف‌ها تا سقف 17 درصد از 17 شهریور ماه آغاز شده و تا 17 مهر ماه ادامه خواهند یافت.

1606683296_1_0.gif

این مرکز در ادامه اطلاعیه خود آورده است:

«آغاز سال تحصیلی همواره فرصت مغتنمی است برای برنامه‌ریزی مجدد و کسب دانش تخصصی در رشته‌های پرطرفداری مانند مهندسی شبکه، سیسکو، امنیت، تولید و توسعه نرم افزار، مدیریت استاندارد، لینوکس و .. برای شش ماهه دوم سال.  در این برنامه‌ریزی و کسب دانش کاربردی در کنارتان هستیم تا با دوره‌ها و کمپ‌ها و بسته‌هایی که طی سال‌ها تجربه طراحی شده‌اند، در کمترین زمان شما را با تخصصی جدید آماده ورود به بازار کار نموده یا رده شغلی شما را ارتقا دهیم.»

لازم بذکر است که علاقمندان برای ثبت‌نام و برخورداری از تخفیف‌های ویژه مرکز کهکشان نور می‌توانند به سایت مرکز کهکشان نور به نشانی www.kahkeshan.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 88719294 تماس حاصل کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟