با هدف حمایت از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بومی
همایش ملی «حمایت از توسعه شبکه‌های اجتماعی بومی» برگزار می‌شود
به همت مرکز راه‌کار‌های اطلاعاتی هوشمند دانشگاه صنعتی شریف، همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، انجمن کامپیوتر ایران و با حضور مسئولان، متخصصان و فعالان این حوزه، همایش ملی حمایت از توسعه شبکه‌های اجتماعی با رویکرد حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران از امروز ۱۶ شهریورماه کار خود را آغاز می‌کند. همچنین سازمان فناوری اطلاعات ایران اطلاع داد که در حاشیه برگزاری این همایش، از بسته‌های حمایتی شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌کند.

1606683296_1_0.gif

رشد و سرفرازی فضای مجازی کشور، استفاده از ظرفیت‌های نخبگان کشور در راستای بهبود خدمات مجازی داخلی، پیشرفت و تثبیت شبکه‌های اجتماعی داخلی موجود و در نهایت آگاهی‌رسانی، فرهنگ‌سازی و حمایت از کاربران ایرانی جهت فعالیت امن و بی‌دغدغه در فضای مجازی از جمله اهدف کلان این همایش عنوان شده است.

همچنین از سرفصل‌های تدارک‌ دیده‌ شده برای این همایش می‌توان به آغاز فعالیت پورتال ارائه خدمات و محصولات حمایتی از توسعه شبکه‌های اجتماعی (shub.ir)، رونمایی از موتور بومی توسعه شبکه‌های اجتماعی برخط (موتوشاب)، رونمایی از اسناد توصیه‌های امنیتی و حریم خصوصی برای متولیان شبکه‌های اجتماعی، رونمایی از بسته‌های آگاهی‌رسان فعالیت امن در شبکه‌های اجتماعی و ارائه سخنرانی‌های علمی و کارگاه‌های تخصصی اشاره کرد.

همایش ملی حمایت از توسعه شبکه‌های اجتماعی 16 لغایت 17 شهریورماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف در تهران برگزار خواهد شد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟