با ارائه فناوری‌هایی چون ROG RAMCache، KeyBOT و LANGuard
چرا ارزش مادربردهای مخصوص بازی ایسوس بیش از قیمت آن‌ها است؟
شرکت ایسوس در هر بخش از خط تولید مادربردهای مخصوص بازی خود، کالا را به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بیش از قیمت اصلی محصول مجهز می‌کند تا کاربران برای لذت بیشتر از بازی، از خرید برخی لوازم جانبی بی‌نیاز شوند. در حقیقت کاربران فقط قیمت تمام شده کالا را پرداخت می‌کنند؛ ولی برای استفاده آسان‌تر از ارزش افزوده آن، استفاده می‌کنند.

1606683296_1_0.gif

ROG RAMCache

این نرم‌افزار مقداری از حافظه سیستم را (که بالاترین سرعت خواندن و نوشتن را داراست) به عنوان حافظه کش در نظر می‌گیرد و کاربر می‌تواند بازی‌ها و نرم‌افزارهایی را که بارگذاری طولانی دارند را به کمک ROG RAMCache بسیار سریع‌تر اجرا کنند. نرم‌افزارهای مشابه ROG RAMCache وجود دارد و کاربر باید برای استفاده از آنها مبلغی حدود 70 دلار پرداخت کند، این در صورتی است که ایسوس ROG RAMCache را به صورت رایگان در تمام مادربوردهای مخصوص بازی خود قرار داده است.

KeyBOT

در مادربوردهای مخصوص بازی ایسوس، یک چیپ‌ست اختصاصی و یک بسته نرم‌افزاری کامل وجود دارد تا به صورت رایگان صفحه کلید معمولی شما را به یک کیبورد حرفه‌ای مخصوص بازی تبدیل کند؛ این ویژگی همچنین امکان ذخیره‌سازی ماکرو‌ها را در صفحه کلید معمولی به سادگی مهیا می‌کند.

ارزش افزوده برای خریداران مادربردهای مخصوص بازی ایسوس

GameFirst+LANGuard+Intel Ethernet controller

ایسوس در مادربوردهای مخصوص بازی خود به منظور کاهش بار پردازشی اضافه بر پردازنده، با استفاده از یک چیپ‌ست اختصاصی Intel Gigabit استفاده کرده است. همچنین تمامی این سری از مادربوردها با فناوری LANGuard ایسوس تولید می‌شوند تا اثرات نویز و الکتریسته محیطی را بر روی سیگنال‌های شبکه خنثی کند. نتایج استفاده از چنین سخت‌افزاری، عملکرد هرچه بهتر کارت شبکه است. همچنین ایسوس علاوه از یک نرم‌افزار انحصاری با نام GameFirst برای مدیریت بسته‌های شبکه استفاده می‌کند. فناوری GameFirst با استفاده از برخی الگوریتم‌ها، بسته‌های مخصوص بازی را شناسایی کرده و برای ارسال و دریافت آنها اولویت بالاتری را قائل می‌شود. این امر منجر به پایین آمدن پینگ بازی و جلوگیری از وقفه در بازی‌های شبکه‌ای می‌شود.
 

ارزش افزوده برای خریداران مادربردهای مخصوص بازی ایسوس

Secure Erase

بهترین راهکار برای بازیابی کارایی درایوهای SSD قدیمی، استفاده از نرم‌افزار Secure Erase است. این نرم‌افزار در بایوس مادربوردهای مخصوص بازی ایسوس وجود دارد و عملکرد آن به حدی کار آمد است که تقریباً وضعیت درایوهای SSD قدیمی را به روز اول باز می‌گرداند.

ارزش افزوده برای خریداران مادربردهای مخصوص بازی ایسوس

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟