IRANMEDIA2016 در مهرماه
برگزاری اولین دوره نمایشگاه ایران‌مدیا
با هدف معرفی دستاوردهای نوین در صنایع صوتی، تصویری و چند رسانه‌ای با رویکرد کارآفرینی و تجاری‌سازی، «اولین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های نوین در تجهیزات صوتی، تصویری و چند‌رسانه‌ای» با حمایت نهاد‌‌های دولتی، همکاری شرکت‌هایی چون گلدیران و کانون برسام به عنوان برگزار‌کننده به مدت دو روز از 5 لغایت 7 مهرماه سال‌جاری در مصلی تهران برگزار می‌شود. علاقمندان به حضور در این نمایشگاه تخصصی تا روز جمعه 5 شهریورماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

1606683296_1_0.gif

از اهداف این نمایشگاه می‌توان به مواردی چون کاهش هزینه‌ها و جلوگیری کارآمد و هدفمند خروج ارز، تقویت سازمان‌ها و ارگان‌ها با آخرین دستاوردهای روز دنیا، دستیابی به تکنولوژی‌های نوین در عصر ارتباطات، فناوری و اطلاعات، انتقال دانش و تکنولوژی، حمایت از مخترعین، مبتکرین، ایجاد زمینه مناسب جهت مشارکت بیشتر موسسات دانش بنیان و امکان تجاری‌سازی طرح‌ها، مبارزه با عرضه کالای فاقد کیفیت و قاچاق و استانداردسازی و اخذ گواهینامه‌های بهبود کیفی اشاره کرد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شیوه‌‌های مشارکت، حمایت تبلیغاتی، رزرو و جانمایی غرفه و غیره به سایت ایران‌مدیا 2016 مراجعه یا با شماره تلفن 88528421 تماس حاصل کنند. همچنین بروشور فارسی شامل اطلاعات کامل این نمایشگاه در لینک زیر قابل دریافت است:

 

دانلود بروشور فارسی اولین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های نوین در تجهیزات صوتی، تصویری و چند‌رسانه‌ای

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟