در حکمی از سوی امیرحسین دوایی
مدیرکل دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات منصوب شد
امیرحسین دوایی، معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات با هدف تحقق برنامه‌ریزی و کمک به ساماندهی امور ایجاد و توسعه کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات، روح‌الله رحمانی را به سمت مدیرکل دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری منصوب کرد.

1606683296_1_0.gif

در این حکم انتصاب، بر تعامل و توسعه همکاری‌های دانش محور با دانشگاه‌ها، پژوهشگاه و موسسات آموزش عالی جهت شناسایی، به کارگیری و ارتقای ظرفیت‌های علمی پژوهشی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، همکاری در شناسایی و تعیین و اولویت‌های فناوری‌های راهبردی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و کمک به برنامه‌ریزی طرح‌ها و پروژه‌های راهبردی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید شده است.

مطلب پیشنهادی

بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه ارزان می‌شوند!
داود زارعیان از احتمال کاهش تعرفه‌‌ها می‌گوید

به گزارش اقتصاد آنلاین، کمک به تدوین و پایش برنامه‌های حمایتی برای ارتقای بازار و سطح فناوری شرکت‌های دانش بنیان بخش ICT و کمک به ساماندهی و بهینه‌سازی امور پژوهش و توسعه در بخش صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تعامل و همکاری با پژوهشگاه‌های وابسته از دیگر اهدافی است که در حکم انتصاب روح الله رحمانی دیده می شود.

شایان ذکر است که روح‌الله رحمانی، متولد و بزرگ شده کشور آمریکا است و مدرک دکترای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را از دانشگاه واشنگتن سنت لوییس دارد. وی سابقه مدیریت در شرکت‌های مایکروسافت و آمازون را در کارنامه فعالیت خود دارد و هم اکنون استادیار دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران است.

ایسوس

نظر شما چیست؟