در رویداد شانزدهم صنعت ساختمان
فعالان صنعت ساختمان تازه‌‌های خود را معرفی کردند
از 22 لغایت 25 مردادماه و به مدت سه روز و با همت اتاق تعاون ایران، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با مشارکت 837 شرکت داخلی و 372 شرکت خارجی از 23 کشور جهان برگزار شد. شرکت‌‌کنندگان و فعالان حاضر در این نمایشگاه تخصصی، محصولات خود را در حوزه‌هایی چون جهیزات و ماشین آلات ساختمانی، شیشه، در و پنجره، مصالح ساختمانی پایه تونل، سدسازی و راه‌سازی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند. همچنین در خلال برگزاری این نمایشگاه، 10 محصول و فناوری از محصولات فناوری نانو نیز معرفی شد.

1606683296_1_0.gif

همچنین در "غرفه فناوری نانو" دوره شانزدهم از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، 10 محصول و فناوری از محصولات فناوری نانو در حوزه صنعت ساختمان شامل کاشی و سرامیک آنتی باکتریال، نانوسیل الوان، لوله و اتصالات ساختمانی از جنس UPVC، لوله‌های بی‌صدای فاضلاب، کفپوش‌های رزینی مقاوم در برابر سایش، نانو بتن سبک سازه‌ای، رنگ ضد خش ترافیکی، رنگ ترک تزئینی، پروفیل در و پنجره UPVC و نانو پوشش‌ها عرضه شد.

به گزارش ایسنا، رنگ ضد خش ترافیکی از ماندگاری و عمر بالا در سطح معابر، افزایش مقاومت به سایش و کارائی بهتر برخوردار است؛ ضمن آن که رنگ‌های ترک تزئینی قابلیت ترمیم صدمات سطحی در دراز مدت بدون رنگ آمیزی مجدد و اجرا بر روی سطوح رنگ پذیر پلاستیکی بدون نیاز به آستر دارد. پروفیل در و پنجره UPVC نیز از ویژگی‌هایی چون افزایش مقاومت ضربه‌ای طبق استاندارد ملی محصول، افزایش دوام محصول و افزایش مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش برخوردار است.

ایسوس

نظر شما چیست؟