"سیث آیزن" سخنگوی مستر کارت اعلام کرد؛
مستر کارت تکذیب کرد: در ایران هیچ فعالیتی نداریم!
"سیث آیزن" سخنگوی مستر کارت روز گذشته در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری "ترند‌نیوز" اعلام کرد که مستر کارت هیچگونه فعالیتی در ایران ندارد. سخنگوی این شرکت ارائه‌کننده کارت‌های مالی اعتباری دلیل اصلی این موضوع را به تحریم‌ها مرتبط دانست.

1606683296_1_0.gif

در روزهای گذشته خبر تفاهم شرکت پست با شرکت ویژن کارت ایرانیان برای ارائه مستر کارت به ایرانیان روی خروجی خبرگزاری‌‌های داخلی قرار گرفت. خبری که قوام آن چندان دوام نیاورد و خبرگزاری "ترند نیوز" آذربایجان در مصاحبه‌ای اختصاصی با "سیث آیزن" سخنگوی مستر کارت ارائه‌کننده کارت‌های مالی اعتباری، گزارش‌های اخیر درباره همکاری با ایران را رد کرد. دیروز غلامرضا نجاری، عضو هیات مدیره پست از توافق و مشارکت با شرکت ویژن کارت ایرانیان برای صدور مستر کارت خبر داده بود.

مطلب پیشنهادی

مردم در یک ماه ۱۰۰ میلیارد تومان خرید اینترنتی داشتند!

این در حالی است که روزنامه همشهری در مطلبی نوشت که این کارت‌ها شبیه به مسترکارت و در حقیقت، کارت پیش‌پرداخت هستند که هزینه صدور آن 350 هزار تومان است. این کارت خرید بین‌المللی شبیه کارت‌های بانکی است که نقل‌وانتقال ارز ناشی از خرید را نه بانک‌‌های کشور، بلکه صرافی بانک سامان بر عهده دارد. همشهری می‌افزاید که شرکت پست در حالی قرار است ثبت‌نام در این بخش را آغاز کند سخنگوی مستر‌کارت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ترند آذربایجان هرگونه فعالیت در ایران را تکذیب کرد.

ایسوس

نظر شما چیست؟