۱۸ الی ۲۰ شهریور در دانشگاه صنعتی شریف
01/04/1395 - 20:51
سومین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه برگزار می‌شود
دانشگاه صنعتی شریف به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز دو دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه در سال‌های گذشته؛ می‌خواهد سومین دوره این مسابقات را در شهریور امسال برگزار کند.

1606683296_1_0.gif

به گزارش سایت رسمی این مسابقات؛ زمان شروع ثبت‌نام در ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور ۱۵ تیرماه و زمان پایان ثبت‌نام ۱۵ شهریورماه خواهد بود. زمان مسابقات نیز ۱۸ تا ۲۰ شهریورماه در محل دانشگاه صنعتی شریف اعلام شده است. 

برخی از اهداف برگزاری این ماراتن برنامه‌نویسی موبایل از سوی «آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف»؛ ایجاد فرصت لذت بردن در فرایندی ترکیبی از آموزش و تجاری‌سازی و خلاقیت؛ آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی- اقتصادی در حوزه کسب‌وکارهای نو؛ لذت حل مساله به شیوه ‌های گوناگون در فرآیندی خلاقانه؛ پرورش ایده‌های خلاقانه در حوزه برنامه‌نویسی موبایل؛ توجه به رغبت‌ها وعلایق متفاوت دانشجویان و شناسایی توانمندی­‌ها و هدایت استعدادهای در حوزه برنامه‌نویسی عنوان شده است. 

لازم به ذکر است ثبت‌نام برای این مسابقاته به صورت تیمی و هر تیم در قالب نفرات ۲ تا ۴ نفر و با نام مشخص در سایت این مسابقات انجام می‌شود. ثبت‌نام رایگان و تیم‌های برتر جوایز نقدی و غیرنقدی دریافت می‌کنند. 

ایسوس

نظر شما چیست؟