پیش فروش محصولات سایپا بدون محدودیت و قرعه کشی
طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا بدون محدودیت و قرعه کشی از روز دوشنبه 18 مرداد 1400 آغاز خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

 پیش فروش محصولات سایپا بدون محدودیت و قرعه کشی

  • بدينوسيله به اطلاع متقاضيان محترم و نمايندگی های مجاز گروه خودروسازی سايپا ميرساند، شرايط پيش فروش با زمان تحويل حداكثر يكساله محصولات گروه خودروسازی سايپا به شرح جدول ذيل اعلام ميگردد: 

تاريخ و نحوه ثبت نام در پیش فروش محصولات سایپا- بدون محدودیت و قرعه کشی

  • متقاضیان محترم از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1400/05/18 به صورت 24 ساعته​​​​​​ با مراجعه به سایت گروه خودروسازی سایپا نسبت به انجام مراحل ذيل اقدام نمايند.​
  • لازم بذكر است شركت در اين طرح صرفاً از طريق آدرس فوق امكان پذير بوده و در صورت استفاده متقاضی از ساير آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضي خواهد بود.

جدول پیش فروش محصولات سایپا 18 مرداد 1400

  • جهت ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا روی تصویر زیر کلیک نمایید.

موعد تحويل خودرو پیش فروش محصولات سایپا 

  • زمان تحويل خودروها مطابق جدول فوق در (هفته چهارم) ماه های ذكر شده ميباشد.

شرايط عمومی بخشنامه پیش فروش محصولات سایپا 

شرايط عمومی بخشنامه محصولات شركت سايپا و پارس خودرو:

1. در روش پيش فروش، قيمت غير قطعی بوده و هيچگونه مبلغی بعنوان پيش دريافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه كشی اخذ نمی‌گردد.

4. درصورت ثبت نام بيش از ظرفيت تعيين شده برای خودروهای تحويلی در اين طرح ، پس از پايان ثبت نام اوليه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی ، قرعه كشی به تفكيك هر خودرو جهت انتخاب متقاضيان نهايی و اولويت بندی زمان تحويل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از كميته خودرو صورت خواهد پذيرفت.

3. فهرست انتخاب شدگان نهايی از طريق سايت فروش اينترنتی سايپا ظرف مدت 3 روز پس از اتمام قرعه كشی اعلام خواهد شد. كليه متقاضيان محترم ميبايست پس از پايان ثبت نام و قرعه كشی به سايت فروش اينترنتی گروه سايپا مراجعه و از نتايج قرعه كشی مطلع گردند.

2. پس از اعلام نتايج قرعه كشی، منتخبين روش پيش فروش می بايست ظرف مدت 72 ساعت نسبت به واريز وجه علی لاحساب قيمت خودرو اقدام نمايند.

5. در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امتياز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه كشي ابطال خواهد شد .

6. در روش پيش فروش ، قيمت نهايی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قيمت روز شركت بوده و بر اساس قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد مشتريان، محاسبه و اخذ خواهد شد. تبصره : مبلغ واريزی از سوی مصرف كننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گرديده است. قيمت نهايی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تكميل وجه توسط مصرف كننده و بر مبنای قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.

7. در اين روش فروش، مبلغي از بهای خودرو كسر ميگردد و سند خودرو بمدت يكسال در رهن شركت خودروساز باقی خواهد ماند. باقيمانده بهای خودرو و هزينه های متعلقه در زمان فك رهن دريافت ميگردد.

8. امكان تسويه پيش از موعد و فك رهن به هيچ عنوان ميسر نمی باشد . بديهی است پس از مدت يكسال و تسويه حساب بهای خودرو توسط مشتری ، سند خودرو از رهن خارج می گردد.

9. در روش پيش فروش، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تكميل وجه بر اساس رنگ های قابل عرضه ، انتخاب خواهد شد. بنابراين رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، مالك تحويل خودرو نخواهد بود.

شرايط اختصاصی پيش فروش محصولات شركت سايپا و پارس خودرو

1 . به هر كد ملی فقط يك دستگاه خودرو از محصولات سایپا تعلق می گيرد.

2 . حداقل سن متقاضيان خريد خودرو 18 سال متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پايه سوم) می باشد.

3 . حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت های ايران خودرو و سايپا 48 ماه می باشد.

4 . امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتی مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

5 . متقاضی بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نمايد و لازم است از كارت های بانكی به نام خود برای واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفی شده بايد به نام خود متقاضی باشد.

6 . ثبت نام برای مشتريان حقوقی ميسر نخواهد بود.

7 . كد نمايندگی كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بايست با آدرس و كد پستی متقاضی در يك استان باشد.

8 . انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 . گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دريافت سرويس اوليه باطل می گردد و در مراجعه به نمايندگی كاركرد حداقل 1،000 كيلومتری خودرو نيز الزامی است.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پايه سوم) و يا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند،ضمن كان لم يكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت‌نام دركليه طرح های فروش آتی محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت .


راهنمای ثبت نام در سامانه خودروسازی سایپا

  • جهت خريد خودرو حتماً‌ بايستی ثبت نام (احراز هويت) مشتری انجام شده باشد.
  •  مشتری نام كاربری (كد ملی) و رمز عبور از سامانه فروش سايپا saipa.iranecar.com دريافت نمايد.
  • جهت ثبت نام، شماره همراه (موبايل) مشتری بايستی بنام خود ايشان باشد در غير اينصورت امكان احراز هويت مشتری وجود ندارد.

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فرایند جدید ثبت نام (احراز هویت)

فایل پیوست: 

ایسوس

نظر شما چیست؟