30/09/1399 - 12:25
بسته‌های هدیه اینترنت و مکالمه ویژه شب یلدا 99- ایرانسل
یلدای امسال با هر سال دیگری متفاوت است. می‌خواهیم برای سپاس و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی و به‌ویژه پرستاران عزیز کشورمان و مقابله با اوج‌گیری دوباره کرونا، در خانه‌ها بمانیم و سنت دیرینه این شب را بدون برگزاری مهمانی‌های مرسوم از دور به جا بیاوریم؛ در عین حال که به لطف فناوری‌های امروزی ارتباطمان را با عزیزان، خویشاوندان و دوستان حفظ می‌کنیم و از دور در کنار هم این شب را به سر می‌بریم. ایرانسل به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و برای کمک به استحکام روابط و همدلی‌هایتان، جوایز و هدایایی را به شرح زیر در نظر گرفته است که در روز 30 آذر می‌توانید برای دریافت آنها اقدام کنید.

1606683296_1_0.gif

بسته‌ هدیه ایرانسل اینترنت و مکالمه ویژه شب یلدا 99- ایرانسل

  •  ایرانسل به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و برای کمک به استحکام روابط و همدلی‌هایتان، جوایز و هدایایی را به شرح زیر در نظر گرفته است که در روز 30 آذر می‌توانید برای دریافت آنها اقدام کنید.

بسته هدیه ایرانسل 2 گیگابایت اینترنت داخلی- بسته هدیه یلدا 99

  • تمام شما مشترکان عزیز ایرانسل می‌توانید با شماره‌گیری #5* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یک بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنید.

مدت زمان اعتبار بسته هدیه ایرانسل 2 گیگابایت اینترنت داخلی- بسته‌ هدیه یلدا 99

  • مدت زمان اعتبار این بسته از ساعت 18:00 روز 30 آذر تا ساعت 18:00 روز 1 دی است.

تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من- بسته‌ هدیه ایرانسل یلدا 99

  • در هر ساعت از روز 30 آذر، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من به 40 کاربر 40 گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد! درنتیجه 960 کاربر ایرانسلی این هدیه را دریافت خواهند کرد.
  • تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند به‌سادگی با رفتن به بخش تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من و تکان‌دادن گوشی همراهشان، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه 40 گیگابایتی امتحان کنند.
  • اعتبار این بسته 24 ساعت پس از فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد. تکان شگفت‌انگیز از صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من قابل دسترسی است.

5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی رایگان- بسته‌ هدیه ایرانسل یلدا 99

  • طرح هدیه مکالمه با شماره‌گیری کد #2*1*4444* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من فعال می‌شود.
  • با فعال‌سازی این طرح، پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی مکالمه‌تان رایگان خواهد بود.

ایسوس

نظر شما چیست؟