01/07/1399 - 03:59
دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1399
دفترچه 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی هم اکنون منتشر شده است و داوطلبان می توانند در ادامه مطلب این دفترچه ها را دانلود و مطالعه نمایند. بر اساس نتایج اولیه یک میلیون و 12 هزار و 406 نفر در این آزمون مجاز به انتخاب رشته شدند و نهایتا 175 هزار و 849 داوطلب در رشته‌های با آزمون کنکور پذیرفته خواهند شد.

1606683296_1_0.gif

انتشار دفترچه انتخاب رشته 5 گروه آزمایشی سال 99

  •  آن دسته از داوطلبانی که بعد از مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ، مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان ، دانشگاه آزاد شده اند ، می توانند در ادامه مطلب با دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند .
  •  در انتهای دفترچه نیز فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ارائه شده است .

دانلود دفترچه انتخاب رشته 5 گروه آزمایشی سال 99

  • به منظور آشنایی داوطلبان با جزئیات دفترچه انتخاب رشته ، در جدول زیر دفترچه انتخاب رشته 5 گروه آزمایشی سال 99 قرار داده شده و به محض انتشار  تمامی دفترچه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، مطلب به روز رسانی خواهد شد. 
 دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری  99
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 99
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر و زبان 99
دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1399 (بخش پیوست)

تاریخ ثبت نام انتخاب ‌رشته اینترنتی 5 گروه آزمایشی کنکور سراسری سال 99

  • به متقاضيان مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون سراسري سال 1399 از تاريخ انتشار نتيجه اوليه فرصت داده شده است كه ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) گروه آزمايشي مربوط، توضيحات مندرج به بخش پيوستها و دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اينترنتي (اين دفترچه و دستورالعمل از طريق درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش قابل دريافت مي‌باشد) اقدام نموده و كدرشته محل‌هاي مورد نظر خود را (برابر ضوابطي كه در دفترچه راهنماي انتخاب رشته درج گرديده) استخراج و به ترتيب تقدم علاقه مرتب نمايند.
  • پس از آن، كدرشته‌هاي انتخابي خود را ابتدا در فرم پيش‌نويس مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته درج و پس از اطمينان از صحت كدرشته محل‌هاي انتخابي بمدت 4 روز (از روز چهارشنبه مورخ 99/07/02 لغايت روز شنبه مورخ 99/07/07) براساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اينترنتي با وارد كردن شماره پرونده، نام كاربري، رمز ورود و شماره‌شناسنامه يا شماره پرونده، كدرهگيري و شماره‌شناسنامه، كدرشته محلهاي تحصيلي مورد علاقه خود را از رشته‌هاي تحصيلي گروه یا گروه‌های آزمايشي مجاز در دوره‌هاي مختلف روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازي و پرديس خودگردان دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي و دانشگاه پيام‌نور ثبت نموده و نسبت به تكميل فرم مذكور در مدت زماني كه در نظر گرفته شده است اقدام نمايند.
  •  بديهي است پس از تائيد نهايي كدرشته‌هاي انتخابي توسط متقاضي، شماره 15 رقمي توسط سيستم به عنوان رسيد انتخاب رشته در اختيار متقاضي قرارداده خواهد شد.
  •  اين رسيد پس از انجام كامل مراحل و ارسال اطلاعات در يك صفحه مجزا ارائه مي‌شود. 
  • متقاضيان بايستي توجه داشته باشند كه فقط يك بار اجازه انتخاب رشته به هر متقاضي داده مي‌شود. ضمناً پس از انتخاب رشته و دريافت رسيد 15 رقمي نيز متقاضيان تا پایان زمان مشخص شده برای انجام انتخاب رشته مي‌توانند فرم انتخاب رشته خود را تصحيح و يا ويرايش نمايند. 

ایسوس

نظر شما چیست؟