سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت
16/06/1399 - 02:18
استعلام و مشاهده مانده دارایی سهام عدالت
شرکت سپره گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت را راه اندازی کرد. در ادامه به راهنمای استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت در سامانه  sahamedalat.ir  پرداخته‌ایم.

1606683296_1_0.gif

مشاهده دارایی سهام عدالت

  • سخنگوی سهام عدالت: دسترسی به اطلاعات سهامداران اعم از ازینکه تعداد سهام کدام دارایی‌شان کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی‌شان چقدر است امکانپذیر شده است.
  • تمام اطلاعات سهامداران در سامانه  sahamedalat.ir قابل مشاهده است.
  • این سامانه، مانده سهام را به سهامداران اعلام می‌کند اما مستقیما سهام فروخته شده را نشان نمی‌دهد.

راهنمای استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت 

۱- در مرحله اول استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت  لازم است که نشانی sahamedalat.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو کرده و دقیقا وارد همین صفحه شوید .

۱- در اولین قدم لازم است که نشانی sahamedalat.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو کرده و دقیقا وارد همین صفحه شوید .

۲-  درمرحله دوم استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت بعد از انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت ، چند بند نوشته برای شما به نمایش در می آید که لازم است بعد از مطالعه دقیق و کامل آن ها گزینه متوجه شدم را انتخاب کنید .

۲- بعد از انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت ، چند بند نوشته برای شما به نمایش در می آید که لازم است بعد از مطالعه دقیق و کامل آن ها گزینه متوجه شدم را انتخاب کنید .

۳- در مرحله سوم استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت باید کد ملی خود را در جای خالی وارد کرده و عبارت دریافت پیامک اعتبار سنجی را فعال کنید .

۳- در این مرحله باید کد ملی خود را در جای خالی وارد کرده و عبارت دریافت پیامک اعتبار سنجی را فعال کنید .

۴- در مرحله چهارم استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت حالا یک عبارت امنیتی برای شما به نمایش در می آید که بعد از وارد کردن آن باید گزینه تایید را انتخاب کنید .

۴- حالا یک عبارت امنیتی برای شما به نمایش در می آید که بعد از وارد کردن آن باید گزینه تایید را انتخاب کنید .

۵- در مرحله پنجم استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت تا دو دقیقه بعد از تایید عبارت امنیتی یک کد فعال سازی برای تلفن همراه شما ارسال خواهد شد . بعد از در یافت این کد ، آن را در جای خالی درج کرده و گزینه ورود را فعال کنید .

۵- تا دو دقیقه بعد از تایید عبارت امنیتی یک کد فعال سازی برای تلفن همراه شما ارسال خواهد شد . بعد از در یافت این کد ، آن را در جای خالی درج کرده و گزینه ورود را فعال کنید .

۶- در مرحله آخر استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت وارد صفحه استعلام دارایی سهام عدالت خود می‌شوید و مطابق تصویر زیر قیمت سهام عدالت شما برایتان به نمایش در می آید .

۶- حالا وارد صفحه استعلام دارایی سهام عدالت خود شده اید و مطابق تصویر زیر قیمت سهام عدالت شما برایتان به نمایش در می آید .

ایسوس

نظر شما چیست؟